BezHladovění.cz

Chlorella a její účinky na hubnutí

O této superpotravině už jste zajisté někdy v minulosti slyšeli. Pokud tomu tak není, právě teď nastal ten nejvyšší čas.

Chlorella je zelená jednobuněčná řasa, která je již delší dobu vyzdvihována mnohými odborníky i laiky pro její výborné nutriční vlastnosti.

Zázrak, jak ji mnozí nazývají, je možná až příliš silné slovo, nicméně její pozitivní účinky na lidský organismus mnohonásobně převyšují jiné superpotraviny.

Její zařazení do jídelníčku nám může v mnoha ohledech pomoci.

Chlorella je skvělým doplňkem pestré a vyvážené stravy, jelikož obsahuje mnoho životně důležitých živin.

O pozitivních účincích této řasy na hubnutí se stále spekuluje, avšak spíše převládají kladné názory a lidé se k jejímu užívání uchylují čím dál častěji. Neznamená to, že když začneme tuto řasu užívat tak rázem zhubneme na počkání.

Nezapomínejte, že redukce hmotnosti je dlouhý a velmi rozmanitý proces, kterého rozhodně nedosáhnete pouhým užíváním chlorelly či jiného doplňku stravy slibujícího podobné účinky.

Věděli jste, že?

Chlorella má díky vysokému obsahu chlorofylu značné antioxidační účinky a chrání tak naše tělo před nebezpečnými vlivy volných radikálů a jiných škodlivých látek.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ
Recenze Blendea Supergreens: Přírodní detox pro lepší trávení, imunitu a celkové zdraví

Obohaťte svůj jídelníček

Hubnutí je především o vaší vůli, zdravém uvážení a ujasnění si priorit. Bez odlehčeného jídelníčku plného zeleniny a dostatku pohybu nikdy zdravě nezhubnete. Pouze se budete točit v kolotoči plném diet a hladovek, které stejně ve výsledku nikam nevedou.

nastolíte ve svém stravování a celkovém životním stylu řád, můžete se obrátit na některé pomocníky, které vám hubnutí usnadní.

Zařazení chlorelly do redukčního jídelníčku je více než vhodné, jelikož tato zelená řasa obsahuje mnoho významných látek, které mohou být u některých z vás často deficitní.

Konzumace chlorelly je vhodná nejenom při držení redukční diety, kdy je nutno navýšit příjem kvalitních bílkovin, ale také při vegetariánském či veganském typu stravování.

Tato řasa obsahuje množství esenciálních aminokyselin, které si vaše tělo neumí vytvořit a musíte je přijímat spolu s potravou. Doplněním jídelníčku o chlorellu tak zvýšíte přísun kvalitních proteinů, které jsou pro správnou redukci hmotnosti naprosto nezbytné.

chlorella na talíři

Zaměřte se na zdravé tuky

Další blahodárnou složkou této zelené řasy jsou zdraví prospěšné tuky, kterých není (ani při hubnutí) nikdy dost. Při shazování nadbytečných kilogramů byste sice měli omezit nasycené tuky, ale ty naštěstí v chlorelle nenajdete.

Chlorella naopak obsahuje množství zdravých tuků, takových, které jsou bohaté na polynenasycené mastné kyseliny, jež dokážou snižovat škodlivou formu cholesterolu v krvi a udržovat tak vaše cévy a srdce v té nejlepší kondici.

Chlorella se dále může chlubit množstvím minerálů, vitaminů a stopových prvků, které mohou být u některých nevhodně zvolených jídelníčků deficitní.

Jaké mikroživiny chlorela obsahuje?

  • vitamin A
  • vitamin D
  • vitamin K1
  • vitamin C a E
  • B-komplex včetně vitaminu B12
  • vápník
  • železo
  • hořčík
  • draslík

Chlorella je skvělým pomocníkem při dodržování redukčních režimů, jelikož vám pomůže získat široké spektrum živin, na které je nutno dbát i při dietě.

Významnou roli hraje i při očistě vašeho organismu od škodlivých látek, její buněčná stěna má výbornou schopnost toxické látky vázat a napomáhá je vylučovat z těla ven.

Díky vyššímu obsahu vlákniny nám pravidelná konzumace chlorelly pomůže překonat i vlčí hlad a chutě na sladké, čímž vás ochrání před neplánovaným přejídáním – hrozbou všech dietních režimů.

Pokud i vás vlastnosti této téměř zázračné rostliny nadchly, neváhejte a pořiďte si ji v jakékoliv lékárně či obchodu se zdravou výživou. Uvidíte, že po pravidelné konzumaci sami na sobě pocítíte rozdíl a jen tak se ji nevzdáte.

Baví vás žít zdravě? Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout.
Upozornění na nové články, jídelníčky a recepty posíláme 3x týdně (po, st, pá). Z odběru novinek se můžete kdykoli odhlásit.
Sandra Figalová

Sandra Figalová

Zdravý životní styl je mojí zálibou už delší dobu, kromě studia oboru Nutriční terapie na 1. lékařské fakultě se o výživu a sport zajímám i ve volném čase. Zastávám přístup, že každý jsme trochu jiný a máme jiné individuální potřeby, na které bychom měli brát vždy ohled.

Share via
Send this to a friend