BezHladovění.cz

Maximální zátěž při posilování

Chcete vědět, jak jste silní? Jakou největší váhu uzvednete? Pak vyzkoušejte naší kalkulačku.

Na základě Brzyckého formule1 vám kalkulačka spočítá, jakou maximální váhu jste alespoň jednou schopni zvednout bez pomoci.

Do kalkulačky zadejte váhu, kterou zvednete jednou až desetkrát, bez toho aniž by vám někdo musel pomáhat. Zvolte, kolikrát jste danou váhu zvedli.

S váhou Toto je povinná položka. Vyplňte prosím celé číslo. kg
Jsem udělal(a)
opakování
Výsledky měření
Maximální váha (1RM), kterou byste měli být schopni
alespoň jednou uzvednout, je:
{{rm|number:0}}
kilogramů
  • {{rm.percent}} % {{rm.rm|number:1}} kg
Procentuální přehled
hmotností z vaší “maximálky„

Jak se vám kalkulačka líbí?

Jak se vám článek líbí?

Výsledek je orientační. Ve skutečnosti můžete zvednout o něco málo méně či více.

PŘEČTĚTE SI
Jak nabrat svalovou hmotu? Nezapomínejte na jídelníček

Reference

1. BRZYCKI, M. (1993) Strength testing-Predicting a one-rep max from reps-to-fatigue. JOPERD, 68, p. 88-90.