Podzimní jídelníček na hubnutí II.: Shoďte do Vánoc

Máme tu pro vás další z řady vzorových jídelníčků. Dnes opět takový, který vám pomůže s hubnutím na podzim. Jídelníček je plný zdravých tuků, komplexních sacharidů i kvalitních bílkovin. Vaše tělo dostane vše, co při redukci potřebuje.

reklama
Popis

Rádi byste shodili nadbytečná kila nebo jen chcete jíst zdravě a přitom chutně?

Přestaňte se stresovat jídlem. Ušetřete čas i peníze. Vybudujte si zdravé stravovací návyky s krabičkovým stravováním:

  • 13 stravovacích programů (na hubnutí, pro více energie, nabírání svalů, pro sportovce, bez masa, vegan, pro mámy, pro celou rodinu a další.)
  • Všechny jídelníčky jsou sestavené nutriční specialistkou Mgr. Kateřinou Šimkovou
  • Jídlo neřešíte – jíte zdravě, pestře a pravidelně. V takovém množství, abyste dosáhli vašich cílů a netrpěli jste hlady
  • Doprava zdarma domů či do zaměstnání
  • Bojíte se, že vám nebude chutnat? Jídla lze upravit. Navíc si můžete stravovací program vyzkoušet i na 1 týden:

3 rychlé tipy, jak zhubnout do Vánoc

  • Přidejte silový trénink 3× týdně aspoň po dobu 20 minut – podle Dailymail tak spálíte o třetinu víc kalorií než hodinovým „mořením“ aerobním cvičením. Během 12 týdnů pocítíte změnu na fyzičce i náladě.
  • Vařte si doma – domácí pizza, polévky nebo sendviče nejen že líp chutnají, ale obsahují také více živin a méně kalorií než kupované jídlo.
  • 5 porcí ovoce a zeleniny denně – pomohou v boji s bacily i podzimními splíny.

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
Restart jídelníček

Kuchařka s jídelníčkem na 21 dní, co nastartuje vaše hubnutí

Žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den. Vaříte zdravě, jednoduše a přitom hubnete. Naservírovali jsme vám jednoduchý plán na 21 dní, se kterým nastartujete hubnutí, a nebude chtít přestat.

bez počítání kalorií - jídla hotová do 30 minut - neřešíte, co zítra jíst -  83 snadných receptů z dostupných surovin - nakupujete jen 1x týdně

Pondělí

Snídaně: Banánový mugcake z ovesných vloček

Svačina: Rýžové chleby s hummusem a špenátem, okurka

Oběd: Indické cizrnové kari s rýží

Svačina: Dvě celozrnné sušenky bez cukru, bílý jogurt

Večeře: Salát s quinoou, lososem a edamame, jogurtový dresink

rýžové chleby s hummusem a špenátem

TIP: Znáte edamame? Jde o nezralé sójové boby sladké chuti. Mňam!

Úterý

Snídaně: Jáhlová kaše se skořicí a mandarinkou

Svačina: Celozrnný chléb s lučinou, krůtí šunkou a rukolou

Oběd: Krůtí karbanátky s dušenou zeleninou a celými kousky brokolice

Svačina: Vanilkový chia pudink s lyofilizovanými jahodami

Večeře: Salát s batáty, žampiony, cuketou a pečenými paprikami a kozím sýrem

krůtí karbanátky s dušenou zeleninou a celými kousky brokolice

Středa

Snídaně: Celozrnný chléb s vejci natvrdo, zelenina

Svačina: Banánový milkshake

Oběd: Celozrnná pizza s mozzarellou light, lesními houbami a rajčaty, salátek

Svačina: Kefírové mléko, vlašské ořechy

Večeře: Zeleninový salát s kuřecími prsíčky v medu, paprikou, rajčaty, okurkou, sypané uzeným sýrem

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
Nutriadapt

Zhubněte pod odborným dohledem až 1,5 kg týdně

Objednejte se na nezávaznou konzultaci ve vašem městě. Konzultace stojí jen 200 Kč a v rámci ní se mimo jiné dozvíte, kolik procent svalů a tuků máte v těle, na kolik let se vaše tělo cítí a mnoho dalších informací.

Rezervujte si konzultaci dnes [current_date format='j.n.o'] a navíc získáte 2 kuchařky plné zdravých receptů zdarma.

Prohlédnout si proměny klientů  [mks_icon icon=”fa-angle-right” color=”#009cff” type=”fa”]

Čtvrtek

Snídaně: Ovesná kaše s hořkou čokoládou a jablky

Svačina: Žitný chléb s tuňákovou pomazánkou, okurka

Oběd: Steak z lososa se špenátem a pečenými bramborami

Svačina: Domácí tvarohové muffiny bez cukru

Večeře: Dýňová polévka s ricottou, dýňová semínka

dýňová polévka s ricottou

Pátek

Snídaně: Celozrnný chléb s tvarohovým sýrem, šunkou a bylinkami, rajče

Svačina: Bílý jogurt s jablkem a celozrnnou sušenkou

Oběd: Thajské kari s kuřecím masem a zeleninou, rýže

Svačina: Kefírové mléko

Večeře: Pečená dýně s balkánským sýrem, rukolový salátek

thajské kari s kuřecím masem a zeleninou

Sobota

Snídaně: Volské oko, žitný chléb, krémový sýr, šunka a avokádo

Svačina: Kukuřičné suchary s cizrnovou pomazánkou, okurka

Oběd: Pečený králík, kysané zelí, bramborové noky

Svačina: Kefírové mléko

Večeře: Čočková polévka s vůní Orientu

čočková polévka s vůní orinetu

Neděle

Snídaně: Celozrnný koláč s borůvkami a tvarohem

Svačina: Žitný chléb s vaječnou pomazánkou, paprika

Oběd: Ovesno-luštěninový burger

Svačina: Bílý jogurt, hrst kešu a sušených brusinek

Večeře: Rychlý salát s tuňákem, avokádem a rukolou

celozrnný koláč s borůvkami a tvarohem
 

Zjistěte za pár vteřin, zda máte na svou výšku optimální váhu

Jsem . Je mi let.

Vážím kg. Měřím cm.

Zlepšete kvalitu života přátelům a rodině. Sdílejte s nimi článek. Děkujeme.

[mv_grow_share]
Sandra Figalová

Sandra Figalová

Zdravý životní styl je mojí zálibou už delší dobu, kromě studia oboru Nutriční terapie na 1. lékařské fakultě se o výživu a sport zajímám i ve volném čase. Zastávám přístup, že každý jsme trochu jiný a máme jiné individuální potřeby, na které bychom měli brát vždy ohled.

Nenechte si ujít