Bezhladoveni.cz

Lednový jídelníček na hubnutí: III. díl

Až 3/4 lidí s předsevzetím zhubnout selžou během prvního měsíce. Nebuďte mezi nimi. Stanovte si dílčí cíle a odměňte se za jejich splnění. Nikdy se netrestejte za drobná selhání. Berte je jakou součást své proměny.

reklama

Rozložte svůj plán na dílčí cíle

Server Nhs.uk radí zvýšit šanci na úspěch v hubnutí tím, že si rozložíte plán na postupné kroky. Ty musí být specifické, měřitelné a časově ohraničené.

Tipem je třeba 12týdenní hubnoucí plán vytvořený ve spolupráci s Britskou dietologickou společností. Zapisujete si při něm přijaté kalorie i odcvičené minuty strávené posilováním a aerobní aktivitou. Studie potvrdily, že trvá v průměru právě 3 měsíce, než změníte své staré návyky na nové.

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
Restart jídelníček

Kuchařka s jídelníčkem na 21 dní, co nastartuje vaše hubnutí

Žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den. Vaříte zdravě, jednoduše a přitom hubnete. Naservírovali jsme vám jednoduchý plán na 21 dní, se kterým nastartujete hubnutí, a nebude chtít přestat.

bez počítání kalorií - jídla hotová do 30 minut - neřešíte, co zítra jíst -  83 snadných receptů z dostupných surovin - nakupujete jen 1x týdně

Pondělí

Snídaně: Müsli s lyofilizovaným ovocem a mandlovým mlékem

Svačina: Pečené jablko s tvarohem, ořechy a medem

Oběd: Restovaná kuřecí prsa s mrkví, brokolicí a bambusovými výhonky s celozrnnou rýží

Svačina: Zlaté kiwi

Večeře: Celozrnný kuskus s feta sýrem, okurkou, rajčaty, paprikou a olivovým olejem

pečené jablko s tvarohem, ořechy a medem

TIP: Hubnutí nejde podle vašich představ? Potřebujete parťáka? Šikovný výživový poradce vám spočítá správný kalorický příjem a navrhne vhodný plán. Nenechávejte své zdraví náhodě.

Úterý

Snídaně: Rýžová kaše s kakaem a banánem

Svačina: Mandarinka

Oběd: Celozrnné těstoviny s bolognskou omáčkou

Svačina: Bílý jogurt

Večeře: Červená čočka s květákem a kari kořením

celozrnné těstoviny s bolognskou omáčkou

Středa

Snídaně: Domácí granola s medem, sušenými švestkami a sójovým mlékem

Svačina: Hruška

Oběd: Italské rizoto s houbami a vínem

Svačina: Banán

Večeře: Žitný chléb s hummusem a čerstvou zeleninou

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
naturhouse

Zhubněte zdravě, trvale a ohleduplně k vašemu tělu.

Bezplatná konzultace zahrnuje: měření % podkožního tuku, rizikového tuku mezi orgány, metabolického věku, atd. Výživový poradce s vámi probere vaše stravovací návyky, sestaví jídelníček a dá vám konkrétní tipy na hubnutí.

Rezervujte si konzultaci dnes [current_date format='j.n.o'] a navíc získáte 2 kuchařky plné zdravých receptů zdarma.

Prohlédnout si proměny klientů 

žitný chléb s hummusem a čerstvou zeleninou

Čtvrtek

Snídaně: Ovesná kaše s vanilkou a lesními plody

Svačina: Jablko

Oběd: Chilli con carne s kouskem čokolády

Svačina: Pomerančovo-mrkvový fresh se zázvorem

Večeře: Pohankové palačinky plněné čerstvým špenátem, tofu a sušenými rajčaty

bílý sójový jogurt

Pátek

Snídaně: Celozrnné banánové sušenky se špaldovou kávou

Svačina: Bílý sójový jogurt

Oběd: Rýžové nudle s tempehem, žampiony a bambusovými výhonky

Svačina: Hrst pekanových oříšků

Večeře: Pečená zelenina s cizrnou

pečená zelenina s cizrnou

Sobota

Snídaně: Granola se sušenými brusinkami, skořicí a para ořechy zalitá ovesným mlékem

Svačina: Okurkové smoothie se zázvorem

Oběd: Kuře na rozmarýnu se šťouchanými brambory

Svačina: Hroznové víno

Večeře: Celozrnné tortilly plněné mozzarellou, avokádovou salsou a černými olivami

kuře na rozmarýnu se šťouchanými brambory

Neděle

Snídaně: Vafle ze špaldové mouky s jahodami a rýžovým sirupem

Svačina: Datlová tyčinka

Oběd: Grilovaný losos se špenátem a celerovo-bramborovou kaší

Svačina: Jablko

Večeře: Pohankové rizoto s hráškem

datlová tyčinka

Přejeme dobrou chuť a pevnou vůli!

Redakce

Každý den vám přinášíme novinky a zajímavosti ze světa zdravého životního stylu a hubnutí.

Nenechte si ujít

reklama
reklama