Zpevněte si tělo (skoro) bez potu: S kmitací tyčí flexi bar

Dřina v posilovně není nic pro vás? Zlepšit kondici a vyrýsovat tělo můžete i bez těžkých vah – postačí vám k tomu kmitací tyč zvaná flexi bar. Boduje jednoduchými cviky a rychlými výsledky.

reklama
Popis

Unikátní cvičení pro ženy na hubnutí a zformování postavy

Vyzkoušejte si týden zdarma, bez závazků:

  • Systém cvičení pod dohledem trenérky určený výhradně pro ženy
  • Pro ženy bez ohledu na věk, váhu či zkušenosti se cvičením
  • Ukážeme vám cviky, které můžete cvičit u nás i doma
  • Přijďte si zacvičit, zlepšit svoji náladu, poznat nové kamarádky a udělat něco pro sebe
  • Rezervujte si první hodinu:

Co je flexi bar?

Flexi bar je pružná tyč se závažími na obou koncích. Uprostřed se nachází držadlo, za které tyč během tréninku pohodlně držíte. Flexi bar se vyrábí z umělé hmoty vyztužené skelným vláknem. Správný poměr těchto dvou složek zajišťuje ideální frekvenci kmitů, která je pro cvičení s pomůckou klíčová.

Při (a hlavně po) tréninku s flexi barem pocítíte:

Ale nenechte se mýlit. Účinně posílíte všechny hluboké svaly – včetně ramen, bicepsu, tricepsu nebo zadečku. Trénink je bezpečný pro všechny věkové a výkonnostní kategorie.

Ideální pomůcka pro zpevnění hlubokých svalů

Tato šikovná pomůcka perfektně posílí celý hluboký stabilizační systém těla. Cvičení vyžaduje koncentraci, trpělivost a aktivaci nervového systému. Ale nebojte – nejde o nic těžkého. Po pár minutkách si „vibrování s tyčí“ osvojí každý. Využijete při něm naplno svou energii, sílu i vytrvalost.

TIP: Hluboké svaly skvěle procvičí také balanční podložky. Pokročilí využijí obě pomůcky zároveň.

Zpevní záda i pánevní dno a podpoří hubnutí

  1. Flexi bar uleví od bolesti zad a naučí vás správnému držení těla. Pravidelnými tréninky si vybudujete pevný svalový korzet zad, díky vás ochrání od bolestí a disbalancí.
  2. Posílí i svaly pánevního dna. To oceníte jako přípravu k porodu i po něm, kdy bývají tyto svaly povolené. Cvičení je natolik účinné, že se díky němu můžete zbavit také inkontinence.
  3. Podpoří látkovou výměnu a budete mnohem lépe shazovat tuk.
  4. Zlepšuje vytrvalost.

Flexi bar vám pomůže, pokud vás trápí:

  • Nadváha
  • Potíže s udržením rovnováhy
  • Bolesti zad
  • Skolióza
  • Osteoporóza
  • Artróza
  • Povolené svaly pánevního dna
  • Inkontinence
  • Parkinsonova choroba
  • Povolené prsní svaly

4 snadné cviky s flexi barem

1. První kmity ve stoje + dřepy pro mírně pokročilé

Cvikem posílíte: Nohy, zadek a střed těla

Postavte se rovně, nohy rozkročte na šířku pánve a flexi bar uchopte oběma rukama podhmatem. Stůjte pevně, ramena povolte a tyč pomalu rozkmitejte. Nedržte ji křečovitě, měli byste být schopni ji udržet pouhými dvěma prsty. Jakmile se vám toto podaří, přidejte ke kmitání ještě dřepy. Vydržte vždy 30 vteřin a tento cvik opakujte 3×.

2. Kmity na výšku

Cvikem posílíte: Záda a ramena, střed těla

Zůstaňte stát, rozkročte nohy, podsaďte pánev a lehce pokrčte kolena. Flexi bar uchopte pevně oběma rukama směrem na výšku a začněte s kmitáním. Snažte se vydržet alespoň 30 vteřin a opakujeme 3×.

2. Kmitání v kleku

Cvikem posílíte: záda, ramena, bicepsy i tricepsy.

Klekněte si na kolena, flexi bar uchopte rukama do vodorovné polohy a ruce zvedněte nad hlavu. Kmitejte po dobu 30 vteřin a opět opakujte 3×.

3. Kmitání vleže

Cvikem posílíte: Ruce, prsní svaly, břišní svalstvo

Položte se na záda, pokrčte nohy v kolenou a ruce dejte do upažení. Vezměte do rukou flexi bar a rozkmitejte ho. I u tohoto cviku vydržte 30 vteřin a zachovejte 3 opakování.

Tip pro vás: Flexi bar za 2 stovky

Originální Flexi-bar® vyráběný v Německu stojí u nás přes 2 000 Kč. Oproti neoriginálním náhražkám má o něco pohodlnější úchyt a pocitově lépe „spolupracuje“ při rozvibrování. Pokud ale necvičíte s kmitací tyčí hodiny denně, postačí vám ze začátku levnější náhražky.

TIP: Doporučujeme kmitací tyč Insportline. Za cenu 199 Kč nabízí vlastnosti podobné originálu. Úchyt se příjemně drží i při delším cvičení ve zpocených rukou.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ
Bolí vás záda? Máte nadváhu? Zacvičte si s kmitací tyčí Flexi-bar

reklama
Popis

Unikátní cvičení pro ženy na hubnutí a zformování postavy

Vyzkoušejte si týden zdarma, bez závazků:

  • Systém cvičení pod dohledem trenérky určený výhradně pro ženy
  • Pro ženy bez ohledu na věk, váhu či zkušenosti se cvičením
  • Ukážeme vám cviky, které můžete cvičit u nás i doma
  • Přijďte si zacvičit, zlepšit svoji náladu, poznat nové kamarádky a udělat něco pro sebe
  • Rezervujte si první hodinu:
 

Zjistěte za pár vteřin, zda máte na svou výšku optimální váhu

Jsem . Je mi let.

Vážím kg. Měřím cm.

Redakce

Redakce

Každý den vám přinášíme novinky a zajímavosti ze světa zdravého životního stylu a hubnutí.

Nenechte si ujít