BezHladovění.cz

Červencový jídelníček ze sezónních potravin: II. díl

Sezónní potraviny představují přirozené palivo pro organismus. Zralé, připravené ke sklizni jídelníček nutričně obohatí a příjemně zpestří. V červenci vám navíc umožní zhubnout a udržet ideální váhu přes léto.

reklama

Nevíte, jakým potravinám dát v červenci přednost? Nahlédněte do seznamu v I. díle červencového jídelníčku ze sezónních potravin.

Ukázka zdravého červencového jídelníčku

Pondělí

Snídaně: Ovesné vločky s rostlinným mlékem, chia semínky, jahodami a vlašskými ořechy

Svačina: Bílý jogurt s třešněmi a hořkou čokoládou

Oběd: Domácí hummus s quinoou, pečenými batáty, dýňovými semínky a rukolou

Večeře: Krůtí prso grilované se zeleninou, celozrnný kuskus s bylinkami

Úterý

Snídaně: Borůvkové smoothie s domácí ořechovou granolou

Svačina: Celozrnný žitný chléb s nízkotučným tvrdým sýrem a cherry rajčaty

Oběd: Špaldový salát s čočkou beluga, pickles, jablkem a klíčky

Večeře: Polévka minestrone

PŘEČTĚTE SI TAKÉ
9 zdravých potravin, které mají sezónu v červenci

Středa

Snídaně: Čirokové lívance s kokosem a domácí třešňovou marmeládou

Svačina: Listový salát s lesním ovocem a vařenou pohankou, dresink z oleje z lískových ořechů, limetkové šťávy, čekankového sirupu

Oběd: Fazolové burrito s hnědou rýží, pikantní rajčatovou salsou, cibulí a kukuřicí

Večeře: Tatarák z lososa s celozrnnou topinkou opečenou nasucho

Čtvrtek

Snídaně: Pohankové vločky s rostlinným mlékem, lněnými semínky, jablkem, skořicí a ořechovým máslem

Svačina: Listový salát s okurkou, vodním melounem, bazalkou, mátou a feta sýrem

Oběd: Pečené brambory a mrkvovým hummusem, marinovanou červenou řepou, salátem a klíčky

Večeře: Silný hovězí vývar s kroupami

Pátek

Snídaně: Ovesná kaše s mákem, mandlovým máslem, švestkami a badyánem

Svačina: Celozrnný žitný chléb s lučinou, jahodami a čerstvou mátou

Oběd: Rýžové nudle se zeleninou, tofu a chilli omáčkou

Večeře: Salát s tuňákem, fazolkami, rajčaty, kapary a vařeným vejcem

Sobota

Snídaně: Domácí semínková granola s rostlinným mlékem, čekankovým sirupem a rybízovým džemem

Svačina: Špaldová bábovka s ricottou, kousky hořké čokolády a limetkovou kůrou

Oběd: Pečená kuřecí prsa v bylinkové krustě, brambory pečené ve slupce

Večeře: Studená polévka gazpacho

Neděle

Snídaně: Celozrnný žitný chléb s farmářským tvarohem, grilovaným lilkem a cherry rajčaty

Svačina: Svěží letní koláč s broskvemi a čerstvou mátou

Oběd: Jáhly s krůtím masem, grilovanými hříbky a baby špenátem

Večeře: Salát s quinou a broskvemi

Přejeme dobrou chuť a léto plné energie 🙂

P. S. Vyzkoušejte také další zdravé jídelníčky z kuchyně BezHladovění.

reklama
Andrea Hrečková

Andrea Hrečková

Nejsem kuchařka ani fotografka. Přesto vařím, peču a fotím s láskou a nadšením pro věc. Také věřím ve zdravotní benefity rostlinné stravy v její nejpřirozenější podobě. Mé recepty jsou čistě veganské, někdy raw i bezlepkové, vždy ale plné vitamínů, minerálů, zdravých tuků, komplexních sacharidů a plnohodnotných bílkovin.

Nenechte si ujít

reklama
Doprava zdarma na kokosové produkty ve specializovaném obchodu zkokosu.cz Doprava zdarma
Doprava zdarma na kokosové produkty ve specializovaném obchodu zkokosu.cz
Máme tu pro tebe klasické i designové kokosové misky a jiné výrobky od farmářů z Vietnamu, ručně šité, pratelné a kompostovatelné pomocníky do kuchyně i koupelny, zero waste produkty šetrné k naší planetě a přírodní kosmetiku převážně z českých luhů a hájů. Doprava Zásilkovnou při nákupu nad 499 Kč zdarma.

Zobrazit další slevové kupony →

Už jste ochutnali Zdravou jednohubku?

Každý všední den jeden tip pro lepší zdraví a snadnější hubnutí ve vaší emailové schránce.

Dejte si Zdravou jednohubku spolu s dalšími 4 562 čtenáři.

Varování: Po požití Zdravé jednohubky můžete být chytřejší a zdravější. Když vám přestane chutnat, můžete se kdykoli odhlásit.

reklama
Pošlete článek přátelům