Bezhladoveni.cz

Červencový jídelníček ze sezónních potravin

Sezónní české potraviny netrpí převozem, umělým dozráváním a nevhodným skladováním. Obsahují proto více vitaminů, antioxidantů, minerálních a jiných tělu prospěšných látek. Přirozeně posilují imunitu a celkové zdraví.

reklama

Červencová sklizeň není výjimkou. Různorodé druhy ovoce a zeleniny zpestří, osvěží a nutričně obohatí běžný jídelníček.

Které potraviny mají sezónu v červenci?

  • Ovoce: angrešt, borůvky, broskve, hrušky, jablka, josta, maliny, jahody, meruňky, nektarinky, rybíz, švestky, třešně, višně
  • Zelenina: brokolice, celer, cibule, cuketa, fazolové lusky, hlávkový salát, hrášek, kapusta, kedlubna, květák, lilek, mangold, mrkev, okurka, paprika, polníček, pór, rajčata, rukola, ředkvičky, řepa, špenát, vodnice, zelí
  • Bylinky: bezinky, bršlice, kopřiva, pampeliška, sedmikráska
PŘEČTĚTE SI TAKÉ
9 zdravých potravin, které mají sezónu v červenci

Ukázka zdravého červencového jídelníčku

1.den

Snídaně: Pohankové vločky s rostlinným mlékem, jablkem, skořicí a kokosovým máslem

Svačina: Raw ořechový dort s borůvkovo-malinovým krémem

Oběd: Celozrnný bylinkový kuskus s ledovým salátem, okurkou, rajčetem, falafelem, klíčky a bílým jogurtem

Večeře: Blanšírovaný chřest s prosciuttem a ztraceným vejcem, celozrnné pečivo

2.den

Snídaně: Ovesná granola s mandlemi, jogurtem, horkými višněmi a tymiánem

Svačina: Domácí makový loupák s rybízovým džemem

Oběd: Polníček s kroupami, bramborem pečeným ve slupce, zkaramelizovanou cibulí, tvarohem, nakládanou řepou a medovým dresinkem

Večeře: Krůtí maso plněné špenátem a sušenými rajčaty, v páře povařené fazolové lusky jako příloha

3.den

Snídaně: Špaldové palačinky s jahodami a bazalkovým pestem

Svačina: Bílý jogurt s broskvovým pyré a mandlovou posypkou

Oběd: Grilovaná vepřová panenka s hořčičnou omáčkou, šťouchaný brambor

Večeře: Hummus s pečenými batáty, bylinkovou quinoou, grilovanými cherry rajčaty a coleslaw salátem

Přejeme krásné letní dny a radost z objevování nových chutí!

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
Restart jídelníček

Kuchařka s jídelníčkem na 21 dní, co nastartuje vaše hubnutí

Žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den. Vaříte zdravě, jednoduše a přitom hubnete. Naservírovali jsme vám jednoduchý plán na 21 dní, se kterým nastartujete hubnutí, a nebude chtít přestat.

bez počítání kalorií - jídla hotová do 30 minut - neřešíte, co zítra jíst -  83 snadných receptů z dostupných surovin - nakupujete jen 1x týdně

TIP: Vyzkoušejte také další zdravé jídelníčky z kuchyně BezHladovění.

 

Zjistěte za pár vteřin, zda máte na svou výšku optimální váhu

Jsem . Je mi let.

Vážím kg. Měřím cm.


Andrea Hrečková

Nejsem kuchařka ani fotografka. Přesto vařím, peču a fotím s láskou a nadšením pro věc. Také věřím ve zdravotní benefity rostlinné stravy v její nejpřirozenější podobě. Mé recepty jsou čistě veganské, někdy raw i bezlepkové, vždy ale plné vitamínů, minerálů, zdravých tuků, komplexních sacharidů a plnohodnotných bílkovin.

Nenechte si ujít

reklama
Doprava zdarma na všechny nákupy na Powerlogy.cz Doprava zdarma
Doprava zdarma na všechny nákupy na Powerlogy.cz
Naše potraviny obsahují výrazně méně cukru. Protože jejich skutečná síla spočívá v přírodní chuti. Víme, že i funkční potraviny mohou chutnat skvěle a lahodně. Při dodržení nejvyšších standardů kvality jsme dosáhli čistou chuť každé jedné Powerlogy potraviny. Doprava zdarma na všechny nákupy.

Zobrazit další slevové kupony →

reklama
Pošlete článek přátelům