BezHladovění.cz

Ukázkový jídelníček při nabírání svalové hmoty: II. díl

Nabírání svalové hmoty může být pěkný oříšek. Zvláště, pokud jste se o výživu zatím nezajímali a chcete hned od svého těla maximum.

reklama
Popis

Udělejte první krok pro získání větší síly ještě dnes

Rezervujte si nezávaznou konzultaci s výživovým poradcem, na které získáte:

  • Diagnostiku těla na přístroji typu InBody / Tanita
  • Posouzení jídelníčku a odhalení chyb, které vám ztěžují nabírání svalové hmoty
  • Doporučení, co dělat pro lepší zdravotní stav, kondici a více síly
  • Motivaci a návrh postupu pro získání síly a svalové hmoty úpravou stravy

Na co je dobré myslet hned od začátku?

Základem jakéhokoliv cíle z hlediska změny postavy je zdravý jídelníček postavený na kvalitních potravinách, který dodá tělu to správné palivo.

Klíčové faktory pro nabírání: Energetická hodnota jídel a rozložení živin

Jestli budete hubnout nebo nabírat, závisí na energetické hodnotě jídel a rozložení živin. Zdravý jídelníček může vypadat stejně při hubnutí i udržování či nabírání svalové hmoty – s tím rozdílem, že vždy zvolíme pouze jiné množství jednotlivých potravin.

Konkrétní příjem energií a živin volte podle svých cílů

Následující jídelníček přináší inspiraci, jak by vyvážený jídelní plán mohl vypadat – co se složení týče. Množství jednotlivých živin a energie volte podle toho, jaké jsou vaše cíle aktuální potřeby. Obecně platné doporučení v tomto ohledu zkrátka neexistuje.

Berte následující ukázku jako příklad, co by vám mohlo pomoci s nabíráním svalové hmoty, ne jako předepsaný jídelní plán na svoji osobu. Ten musí být personalizovaný a propočítaný přímo na míru vašim potřebám, které stanovíte buď sami, nebo s pomocí výživového poradce.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ
Jak nabrat svalovou hmotu? Nezapomínejte na jídelníček

Ukázkový jídelníček při nabírání svalové hmoty

1. den

Snídaně: Jáhlová kaše s kokosem a banánem, lískové oříšky

Svačina: Celozrnný sendvič s tuňákovou pomazánkou a granátovým jablkem

Oběd: Celozrnné těstoviny s krůtím masem a rajčaty

Svačina: Wrap obložený lučinou, uzeným lososem a rukolou

Večeře: Hovězí steak s pečeným bramborem, zelenina

Večeře 2: Tvaroh s lesním ovocem, ořechy a čekankovým sirupem

2. den

Snídaně: Hemenex se šunkou a sýrem, žitný chléb, zelenina

Svačina: Ovesné muffiny s tvarohem

Oběd: Kuřecí roláda se sýrem a špenátem, brambory

Svačina: Obložený chléb se šunkou a sýrem, zelenina

Večeře: Pečený losos s rýží a zeleninou

Večeře 2: Bramborové placky s vysokým obsahem bílkovin

3. den

Snídaně: Čirokové lívance s jahodami a tvarohem

Svačina: Žitný sendvič s vajíčkovou pomazánkou, zelenina

Oběd: Červená čočka s vejcem a libovým masem, okurka

Svačina: Jablečný závin ze špaldové mouky

Večeře: Domácí burger se zeleninou a celozrnnou houskou, zeleninový salát a pečené brambory

Večeře 2: Obložený talíř (sýr, šunka, avokádo, cottage)

Přejeme dobrou chuť a brzkou radost z vysněné postavy 🙂

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
Restart jídelníček

Kuchařka s jídelníčkem na 21 dní, co nastartuje vaše hubnutí

Žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den. Vaříte zdravě, jednoduše a přitom hubnete. Naservírovali jsme vám jednoduchý plán na 21 dní, se kterým nastartujete hubnutí, a nebude chtít přestat.

bez počítání kalorií - jídla hotová do 30 minut - neřešíte, co zítra jíst -  83 snadných receptů z dostupných surovin - nakupujete jen 1x týdně

TIP: Objevte nové poznatky o bílkovinách podle Skidmore College.

reklama
Popis

Udělejte první krok pro získání větší síly ještě dnes

Rezervujte si nezávaznou konzultaci s výživovým poradcem, na které získáte:

  • Diagnostiku těla na přístroji typu InBody / Tanita
  • Posouzení jídelníčku a odhalení chyb, které vám ztěžují nabírání svalové hmoty
  • Doporučení, co dělat pro lepší zdravotní stav, kondici a více síly
  • Motivaci a návrh postupu pro získání síly a svalové hmoty úpravou stravy
Sandra Figalová

Sandra Figalová

Zdravý životní styl je mojí zálibou už delší dobu, kromě studia oboru Nutriční terapie na 1. lékařské fakultě se o výživu a sport zajímám i ve volném čase. Zastávám přístup, že každý jsme trochu jiný a máme jiné individuální potřeby, na které bychom měli brát vždy ohled.

Nenechte si ujít

reklama
Doprava zdarma na všechny nákupy na Powerlogy.cz Doprava zdarma
Doprava zdarma na všechny nákupy na Powerlogy.cz
Naše potraviny obsahují výrazně méně cukru. Protože jejich skutečná síla spočívá v přírodní chuti. Víme, že i funkční potraviny mohou chutnat skvěle a lahodně. Při dodržení nejvyšších standardů kvality jsme dosáhli čistou chuť každé jedné Powerlogy potraviny. Doprava zdarma na všechny nákupy.

Zobrazit další slevové kupony →

Už jste ochutnali Zdravou jednohubku?

Každý všední den jeden tip pro lepší zdraví a snadnější hubnutí ve vaší emailové schránce.

Dejte si Zdravou jednohubku spolu s dalšími 4 562 čtenáři.

Varování: Po požití Zdravé jednohubky můžete být chytřejší a zdravější. Když vám přestane chutnat, můžete se kdykoli odhlásit.

reklama
Pošlete článek přátelům