BezHladovění.cz

Jídelníček plný jarních bylinek 3/4

První teplé dny jsou za námi. Začíná se dařit bylinkám, díky kterým je náš jarní jídelníček zelenější, zdravější a odlehčenější.

Můžeme ho obohatit o recepty s klíčky, provensálskými bylinkami nebo například lučními rostlinami.

Inspirujte se našimi tipy na voňavé dubnové recepty!

  • Nechte si sestavit jídelníček na míru vašemu metabolismu od nutričních specialistů. Budete hubnout daleko rychleji.

Pondělí

Snídaně: Ovesná kaše s banánem a jahodami

Dopolední svačina: Vajíčková pomazánka s pažitkou, kukuřičný chlebík, okurka

Oběd: Krémové celozrnné těstoviny s kuřecími kousky a žampiony

Odpolední svačina: Banán pokapaný pampeliškovým medem, mléko

Večeře: Hovězí maso dušené se zeleninou, skořicí a tymiánem, rýže natural

ovesná kaše s banánem a jahodami

Úterý

Snídaně: Domácí tymiánový chléb, margarín, čerstvý sýr, ředkvičky

Dopolední svačina: Hruška, kysané podmáslí

Oběd: Kuřecí nudličky s čatní z rajčat, rýže basmati posypaná pažitkou

Odpolední svačina: Pomazánka s medvědím česnekem, kornspitz

Večeře: Krevety na bylinkovém másle, salát s jarní cibulkou, bezlepkové pečivo

krevety na bylinkovém másle

Středa

Snídaně: Jáhlová kaše s mandarinkami a pomerančem

Dopolední svačina: Pažitkové žervé, křehké pohankové plátky, okurka

Oběd: Pečený losos s křenovou omáčkou, šťouchané brambory, zeleninový salát

Odpolední svačina: Bagel s humusem, pestem ze sušených rajčat, listem salátu

Večeře: Šalvějové noky s chřestem a parmazánem

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
Restart jídelníček

Kuchařka s jídelníčkem na 21 dní, co nastartuje vaše hubnutí

Žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den. Vaříte zdravě, jednoduše a přitom hubnete. Naservírovali jsme vám jednoduchý plán na 21 dní, se kterým nastartujete hubnutí, a nebude chtít přestat.

bez počítání kalorií - jídla hotová do 30 minut - neřešíte, co zítra jíst -  snadné recepty z dostupných surovin - nakupujete jen 1x týdně
 

losos s křenovou omáčkou

Čtvrtek

Snídaně: Jarní vaječné košíčky se sýrem a čerstvými kopřivami, zelenina

Dopolední svačina: Limetkový raw cheesecake s avokádem a kokosem

Oběd: Vepřová pečeně s oregano-citrónovou omáčkou, divoká rýže s naklíčenými semínky vojtěšky alfalfa

Odpolední svačina: Slunečnicový chléb, pomazánka, uzená makrela, rukola

Večeře: Pstruh na lučních bylinkách, vařený brambor, zelenina

pstruh na bylinkách

Pátek

Snídaně: Rýžová kaše s acai berry, čaj z bezových květů

Dopolední svačina: Bramborový chléb s rozmarýnem, máslo, nízkotučný sýr, hlávkový salát

Oběd: Jarní špagety s čerstvou bazalkou, strouhaný sýr

Odpolední svačina: Jablečno-ananasová tvarohová pomazánka, opečený toustový chléb

Večeře: Domácí pizza se špenátem a vejcem na rajčatovém podkladě, míchaný salát

jarní špagety

Sobota

Snídaně: Vaječná omeleta s parmazánem a petrželkou, knäckebrot, ledový salát

Dopolední svačina: Nepečený tvarohový dort s ovocem

Oběd: Jarní kuřátko s grilovanou zeleninou, pečené brambory, jogurtový dresink

Odpolední svačina: Celozrnný toust s jemnou křenovou pomazánkou a uzeným tuňákem

Večeře: Šťovíková žemlovka s rajčatovým salátem

tvarohový dort s ovocem

Neděle

Snídaně: Domácí kaše ze skleničky s mangem a mandlemi

Dopolední svačina: Řebříčková pomazánka, kvasnicový chléb, červená paprika

Oběd: Červená čočka s rajčaty, cuketou a libečkem

Odpolední svačina: Banánové smoothie s kopřivami

Večeře: Krůtí prso špikované rozmarýnem, lehký jarní bramborový salát se sedmikráskami

banánové smoothie
Baví vás žít zdravě? Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout.
Upozornění na nové články, jídelníčky a recepty posíláme 3x týdně (po, st, pá). Z odběru novinek se můžete kdykoli odhlásit.
Sandra Figalová

Sandra Figalová

Zdravý životní styl je mojí zálibou už delší dobu, kromě studia oboru Nutriční terapie na 1. lékařské fakultě se o výživu a sport zajímám i ve volném čase. Zastávám přístup, že každý jsme trochu jiný a máme jiné individuální potřeby, na které bychom měli brát vždy ohled.

Share via
Send this to a friend