Bezhladoveni.cz

Jídelníček na týden 11.1. – 17.1.

Tento týden vám přinášíme nápady na recepty pro ty, kteří preferují drůbeží maso a ryby, před masem červeným. Pochutnáte si taky, pokud dáváte přednost orientálnější kuchyní. Asijská kuchyně hodně využívá sójové produkty, jako např. tofu nebo nejrůznější ořechy. Je plná barev a exotického koření. 

reklama

V jídelníčku pro tento týden je zařazeno minimum pečiva. Mírné snížení příjmu pečiva odborníci doporučují. Úplné vyloučení je spekulativní a není podporováno.

Jídelníček se dále přiklání k pravidelnému příjmu ovoce a mléčných výrobků.

Leden je prvním měsícem nového roku, tak co zkusit oživit náš jídelníček zase jinými, zdravějšími recepty? 

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
Restart jídelníček

Kuchařka s jídelníčkem na 21 dní, co nastartuje vaše hubnutí

Žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den. Vaříte zdravě, jednoduše a přitom hubnete. Naservírovali jsme vám jednoduchý plán na 21 dní, se kterým nastartujete hubnutí, a nebude chtít přestat.

bez počítání kalorií - jídla hotová do 30 minut - neřešíte, co zítra jíst -  83 snadných receptů z dostupných surovin - nakupujete jen 1x týdně

Pondělí

Snídaně Polotučné mléko s kukuřičnými lupínky a sušenými meruňkami
Dopolední svačina Mandarinky
Oběd Kapustové závitky plněné kuřecím masem a mandlemi
Odpolední svačina Kefír
Večeře Treska s bramborovou krustou na kedlubnách

Úterý

Snídaně Celozrnný toust cottage se zeleninou
Dopolední svačina Pomeranč
Oběd Kuřecí curry s kešu oříšky, rýže
Odpolední svačina Jogurtový nápoj Florian borůvkový
Večeře Polníček s uzenou makrelou

Středa

Snídaně Bílý jogurt s kousky banánu
Dopolední svačina Knäckebrot s pomazánkovým „máslem“ a rajčetem
Oběd Pečený okoun s rajčaty a čočkou
Odpolední svačina Zakysané podmáslí
Večeře Paprikové závitky se šunkovou náplní

Čtvrtek

Snídaně Mléčná rýže se švestkovou omáčkou
Dopolední svačina Kaki
Oběd Dietní tofuburger s pórkem
Odpolední svačina Acidofilní mléko meruňkové
Večeře Květákové curry se zeleným hráškem

Pátek

Snídaně Sendvič Club s uzeným tofu
Dopolední svačina Grap
Oběd Grilovaný mečoun s paprikovou salsou
Odpolední svačina Domácí sójové jahodové mléko se lžičkou medu
Večeře Krůtí s chřestem z alobalu

Sobota

Snídaně Ovesná kaše s mandarinkovou šťávou
Dopolední svačina Jablko
Oběd Rýžové nudle s výhonky, houbami a tofu
Odpolední svačina Jogurtový zákys
Večeře Dušený platýs se zeleninovou směsí

Neděle

Snídaně Musli s mangem a sezamem
Dopolední svačina Hruška
Oběd Krůtí roláda s houbami a bylinkami
Odpolední svačina Acido mléko s vlákninou
Večeře Zeleninová polévka s knedlíčky z tofu

Příští pátek jsme tady s novým jídelníčkem. Nenechte si ho ujít. Sledujte nás na Facebooku. 

Poznámka: Jídelníček je vhodný při redukci hmotnosti a je připravený obecně pro ženy ve věku 30 – 40 let, které by chtěly zhubnout v průměru 15 Kg. Příjem kalorií je nastaven maximálně na 1500 Kj denně.

 

Zjistěte za pár vteřin, zda máte na svou výšku optimální váhu

Jsem . Je mi let.

Vážím kg. Měřím cm.


Tereza Pechová

Tereza Pechová

Vždy jsem tíhla k dobrému jídlu a trávení času v přírodě při nejrůznějších sportovních aktivitách. Právě zájem o zdravý životní styl a zjištění, na kolik je naše zdraví ovlivněno tím co jíme, mě přivedlo k absolvování oboru Nutriční terapie.

Nenechte si ujít

reklama
Doprava zdarma od 2000 Kč při nákupu ochranných pomůcek na Mediskont.cz
Doprava zdarma od 2000 Kč při nákupu ochranných pomůcek na Mediskont.cz
Test na COVID, jednorázové rukavice, roušky a respirátory, jednorázové oděvy, obličejové štíty, dezinfekce na ruce, antibakteriální ubrousky, produkty za velkoobchodní ceny.

Zobrazit další slevové kupony →

Už jste ochutnali Zdravou jednohubku?

Každý všední den jeden tip pro lepší zdraví a snadnější hubnutí ve vaší emailové schránce.

Dejte si Zdravou jednohubku spolu s dalšími 4 562 čtenáři.

Varování: Po požití Zdravé jednohubky můžete být chytřejší a zdravější. Když vám přestane chutnat, můžete se kdykoli odhlásit.

reklama
Pošlete článek přátelům