BezHladovění.cz

Dietní jídelníček před Vánoci

Vánoce odnepaměti spojujeme s dobrým jídlem a pitím. Odlehčete jídelníček ještě před adventem. Zažívání si zvykne na zdravou stravu a vy pak nebudete tolik ujídat.

Pondělí

Snídaně: Mrkvové muffiny z pohankové mouky

Svačina: Celozrnný sendvič s tvarohem a uzeným lososem, rukola

Oběd: Kuřecí steak špikovaný sušenými rajčaty a vlašskými ořechy, šťouchaný brambor, okurkový salátek

Svačina: 3 rýžové chlebíčky, cottage sýr, paprika

Večeře: Salát s kozím sýrem rozpečeným na celozrnném toastu, brusinková redukce

mrkvové muffiny z pohankové mouky

Úterý

Snídaně: Jáhlová kaše s kokosem a jahodami

Svačina: Celozrnný chléb s guacamole a rajčaty

Oběd: Treska pečená se zeleninou, brambory s pažitkou, brokolice

Svačina: Chia pudink s kokosem a kakaem

Večeře: Salát s batáty, kuřecím masem a pečenými paprikami, celozrnný toast

chia pudink s kokosem a kakaem

Středa

Snídaně: Celozrnný chléb s tvarohovou pomazánkou a libovou šunkou, okurka

Svačina: Smoothie s banánem a jogurtem

Oběd: Celozrnné těstoviny s lesními houbami a rajčaty, sypané parmazánem

Svačina: Kefírové mléko, jablko

Večeře: Zeleninový salát s rostbífem, ředkvičkou a jogurtovým dresinkem, celozrnné krutony

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
Restart jídelníček

Kuchařka s jídelníčkem na 21 dní, co nastartuje vaše hubnutí

Žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den. Vaříte zdravě, jednoduše a přitom hubnete. Naservírovali jsme vám jednoduchý plán na 21 dní, se kterým nastartujete hubnutí, a nebude chtít přestat.

bez počítání kalorií - jídla hotová do 30 minut - neřešíte, co zítra jíst -  snadné recepty z dostupných surovin - nakupujete jen 1x týdně
 

Celozrnné těstoviny s lesními houbami a rajčaty

Čtvrtek

Snídaně: Ovesná kaše s hořkou čokoládou a mandarinkami

Svačina: Žitný chléb s tvarohovou česnekovou pomazánkou, okurka

Oběd: Vepřová panenka s fazolovými lusky na cibulce a pečenými bramborami

Svačina: Domácí dýňová bábovka bez cukru

Večeře: Guláš z hlívy ústřičné, žitný chléb, zelenina

domácí dýňová bábovka bez cukru

Pátek

Snídaně: Celozrnný chléb s hummusem a bylinkami, rajče

Svačina: Bílý jogurt s banánem a granolou

Oběd: Krůtí směs s bulgurem a pečenou zeleninou

Svačina: Mrkvový salát s jablky a vlašskými ořechy

Večeře: Salát s tempehem, pečenými rajčaty a kukuřicí, celozrnná bagetka

celozrnný chléb s hummusem a bylinkami

Sobota

Snídaně: 2 míchaná vejce, celozrnný chléb, krémový sýr a avokádo

Svačina: Ovesné muffiny, pomeranč

Oběd: Losos pečený v alobalu s bramborovou kaší, špenát

Svačina: Kefírové mléko, hrst kešu

Večeře: Salát s celozrnným kuskusem, rajčaty, okurkou a mozzarellou, jogurtový dresink

Losos pečený v alobalu s bramborovou kaší

Neděle

Snídaně: Celozrnná roláda s tvarohem a jablky se skořicí

Svačina: Kukuřičná tortilla s guacamole a rajčaty

Oběd: Pečené kuře na švestkách, celozrnná rýže, salátek

Svačina: Bílý jogurt s goji

Večeře: Salát s cizrnou, kukuřicí, balkánským sýrem a zálivkou z olivového oleje a jablečného octa, opečený celozrnný chléb

Kukuřičná tortilla s guacamole a rajčaty
Baví vás žít zdravě? Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout.
Upozornění na nové články, jídelníčky a recepty posíláme 3x týdně (po, st, pá). Z odběru novinek se můžete kdykoli odhlásit.
Sandra Figalová

Sandra Figalová

Zdravý životní styl je mojí zálibou už delší dobu, kromě studia oboru Nutriční terapie na 1. lékařské fakultě se o výživu a sport zajímám i ve volném čase. Zastávám přístup, že každý jsme trochu jiný a máme jiné individuální potřeby, na které bychom měli brát vždy ohled.

Share via
Send this to a friend