BezHladovění.cz

Výzva na zadek – 30 dní

Potřebujete vypracovat vaše zadní partie? Žádný problém. Mezi nejlepší cviky na zadek se řadí jednoznačně dřepy. 

Právě proto pro vás máme další výzvu, která je zaměřená právě na zadek s využitím dřepů.

Výchozí počet dřepů je 50. Každý den přidáváte 5 dřepů navíc. Každý čtvrtý den si oddychněte a načerpejte síly. Díky tomuhle tempu byste měly poslední den zvládnout až 250 dřepů.

Společně s vhodně nastaveným jídelníčkem a dodržováním zásad zdravé stravy, se první výsledky určitě dostaví!

Tak směle do toho. Držíme vám palce. 

Výzva na zadek – tabulka

Den Počet opakování
1. den 50 x
2. den 55 x
3. den 60 x
4. den Oddych
5. den 70 x
6. den 75 x
7. den 80 x
8. den Oddych
9. den 100 x
10. den 105 x
11. den 110 x
12. den Oddych
13. den 130 x
14. den 135 x
15. den 140 x
16. den Oddych
17. den 150 x
18. den 155 x
19. den 160 x
20. den Oddych
21. den 180 x
22. den 185 x
23. den 190 x
24. den Oddych
25. den 220 x
26. den 225 x
27. den 230 x
28. den Oddych
29. den 240 x
30. den 250 x
Redakce

Redakce

Každý den vám přinášíme novinky a zajímavosti ze světa zdravého životního stylu a hubnutí.

reklama