Bezhladoveni.cz

Série cvičení: Jumping jacks, crunches, mountain climbers, high knees

Jste typ člověka, který se musí do cvičení nutit? A když se už přinutíte, tak vlastně nevíte, jak začít? Tento problém nemáte jenom vy.

reklama

Důležité je však nějak začít. Proto jsme pro vás připravili první sérii cvičení, které vám v začátcích pomůžou. Jsou jednoduché a nezaberou vám moc času.

Vyhraďte si 10 minut ve vašem denním režimu, kdy budete cvičení provádět. Cvičení byste měli opakovat ideálně pořád tu samou dobu. Tak si nejlépe vytvoříte návyk a cvičení pak bude vaše povinnost – jako když si ráno umyjete zuby.

Pokud se vám to nepovede v tu samou dobu, tak to určitě nevzdávejte. Prostě si zacvičte, kdy budete mít čas!

Opakujte každý den tyto cviky:

  • 50 x Jumping Jacks
  • 25 x Crunches
  • 25 x Mountain Climbers
  • 30 x High Knees

Opakujte je alespoň po dobu jednoho týdne. Až vám to bude přirozené můžete počet opakování postupně zvyšovat.

Níže se můžete podívat, jak přesně jednotlivé cviky vypadají a jak je správně dělat.

Jumping Jacks

Crunches

Mountain Climbers

High Knees

Tak… a teď už cvičit! Užijte si to!

 

Zjistěte za pár vteřin, zda máte na svou výšku optimální váhu

Jsem . Je mi let.

Vážím kg. Měřím cm.


Redakce

Každý den vám přinášíme novinky a zajímavosti ze světa zdravého životního stylu a hubnutí.

Nenechte si ujít

reklama
reklama