Bezhladoveni.cz

4 vědecké objevy, které vám pomohou udržet motivaci k hubnutí

hubnutí motivace

Rozhodli jste se zhubnout, ale bojíte se selhání? Zdánlivě malé drobnosti vám pomohou motivaci udržet. A právě tyto tajné tipy specialistů vám dnes prozradíme.

reklama

1. Nikdy nevynechávejte pondělní cvičení

Nový týden, nové začátky. Ne nadarmo bývají pondělní lekce cvičení nejdříve zaplněné. Nedávná studie v American Journal od Preventive Medicine potvrzuje, že nejvíce řešíme své zdraví zkraje týdne. Podle nastoleného režimu totiž tělo funguje celý týden. Proto pokud se v pondělí vymluvíme z cvičení, hrozí selhání i další dny.

Cvičení v pondělí vám možná vydělá víc peněz

cvičení v pondělí

Podle serveru Dailyburn.com vám cvičení v pondělí, kromě ukotvení pevného režimu, přinese i další benefity:

  • Budete se víc smát – vadí vám, že musíte „zase do práce“? Vlna endorfinů vás nakopne a zbaví úzkostí. Stačí 5minutová procházka na čerstvém vzduchu, nebo protažení před snídaní.
  • Budete se lépe ovládat – a to jak v práci, tak i co se týče svých slabostí. Už 15minutové cvičení podstatně snižuje chuť na cigaretu!
  • Bude vám to lépe myslet – cvičení podporuje tvorbu tzv. BDNF (Brain-Derived Neurotrophic Factor), což je protein, který „opravuje“ a chrání naše mozkové buňky. Díky němu se zlepšuje paměť a schopnost se učit novým věcem.
  • Možná vyděláte více peněz – podle studie zveřejněné v časopisu Forbes vydělávají lidé, kteří pravidelně cvičí, i více peněz. Jednoduše je k tomu dovedou všechny dříve jmenované výhody.
reklama

Doporučujeme

FotoPopis
naturhouse

Zhubněte zdravě, trvale a ohleduplně k vašemu tělu.

Bezplatná konzultace zahrnuje: měření % podkožního tuku, rizikového tuku mezi orgány, metabolického věku, atd. Výživový poradce s vámi probere vaše stravovací návyky, sestaví jídelníček a dá vám konkrétní tipy na hubnutí.

Rezervujte si konzultaci dnes [current_date format='j.n.o'] a navíc získáte 2 kuchařky plné zdravých receptů zdarma.

Prohlédnout si proměny klientů 

2. Měřte a važte se denně

měření

Podle serveru MedicalNewsToday nám dennodenní vážení nebo měření pomáhá lépe si uvědomit souvislosti mezi tím, co jíme, a tím, jak mění naše tělo. Výsledky (váhu a centimetry v pase a na bocích) si každý den zapisujte. Motivace metodou grafů a čísel na vás zafunguje tím spíše, pokud jste muž. Za zkoušku ale rozhodně stojí pro obě pohlaví.

3. Udržujte čistou kuchyňskou linku

čistá kuchyňská linka

Profesor psychologie Brian Wansink z Cornellovy Univerzity už léta tvrdí, že naši nadváhu výrazně ovlivňuje okolní prostředí – pracoviště, oblíbené obchody s potravinami a nejvíce uspořádání kuchyně. Čím spíše v ní narazíme na něco nezdravého, tím spíše to sníme. Proto schovejte všechny potraviny do skříněk a z dosahu odneste i sirupy a sladké nápoje.

TIP: Přečtěte si, které potraviny nemilosrdně vyhodit, když začínáte hubnout.

4. Žijte svými pocity, ne tvrdými cíli

štěstí

Soustředíte se na konkrétní cíl, třeba shodit 20 kg, nebo zvládnout 30 kliků v kuse? Pozor, právě toto je podle psychologů z univerzity v New Yorku zaručená cesta, jak motivaci rychle vyčerpat.

Raději se soustřeďte na svou náladu a pocity vždy, když sníte dobré a zdravé jídlo, nebo docvičíte. Tak si nejlépe uvědomíte všechny výhody spalování, a vaše chuť do hubnutí poroste.

Držíme všechny palce, co máme!

 

Zjistěte za pár vteřin, zda máte na svou výšku optimální váhu

Jsem . Je mi let.

Vážím kg. Měřím cm.


Zuzana Veselá

Jsem vystudovaná právnička, ale nyní se naplno věnuji psaní. Mám ráda českou, italskou, indickou a mexickou kuchyni. Miluji ochutnávání nových druhů exotického ovoce a (nealko!) nápojů. Od vyváženého jídelníčku z poctivých surovin se podle mě odvíjí i naše celková pohoda.

Nenechte si ujít

Reklama

První krok pro úspěšné hubnutí – nezávazná konzultace s výživovým specialistou

Nezávazná konzultace je bezplatná nebo za 200 Kč, zálěží na poradně. V rámci nezávazné konzultaci získáte:

ikonkaPopis
free-consultation-list-2

Přesnou bioimpedanční analýzu vašeho těla

Výživový specialista vás změří na přístroji typu InBody / Tanita. Získáte detailní přehled o stavbě svého těla: % podkožního tuku, množství rizikového viscerálního tuku, hmotnost svalové hmoty a kostry, množství vody, metabolický věk, atd. 

free-consultation-list-1

Zjistíte, proč se vám nedaří zhubnout

Specialista vám ihned předá a vysvětlí výsledky diagnostiky. Pro ucelenější pohled se vás poté zeptá na zdravotní historii a váš běžný jídelníček. Na základě všech těchto dat vyhodnotí, jaké jsou vaše největší problémy, a poradí, jak nejlépe dosáhnete vysněné váhy.

Vyberte si město pro více informací

Pokud v seznamu nenajdete to vaše, nezoufejte. Vyberte nejbližší město, přečtěte si všechny informace, podívejte se na zkušenosti klientů, rezervujte si nezávaznou konzultaci a s asistentkou se domluvíte na konzultaci po telefonu či online.

reklama
reklama