BezHladovění.cz

Výzva na břicho (30 dní)

S novým rokem přicházejí nové výzvy. Co takhle začít posilováním vašich břišních svalů a zbavit se tak nadbytečných tuků?

Výzva trvá 30 dní. V průběhu těchto dnů budete každý den vykonávat určitý počet zkracovaček neboli sedů-lehů. Každý den se počet navyšuje o 5 sedů-lehů. Zároveň si každý pátý den odpočinete.

Společně s vhodně nastaveným jídelníčkem a dodržováním zásad zdravé stravy, se první výsledky určitě dostaví!

Správná technika zkracovaček neboli sedů-lehů

  • Nadechujeme se směrem dolů a vydechujeme směrem nahoru.
  • Ruce můžeme mít lehce položené za hlavou, nebo na její úrovni, ale NEOPÍRÁME SE o ně.
  • Zvedáme se jen tak, aby bedra zůstala z většiny přilepená k podložce.
  • Hlavu nikdy nepředkláníme.

Tady je váš plán na sedy lehy pro příštích 30 dnů. Směle do toho!

Výzva na břicho – tabulka

Den Počet opakování
1. den 20×
2. den 25×
3. den 30×
4. den 35×
5. den Oddych
6. den 40×
7. den 45×
8. den 50×
9. den 55×
10. den Oddych
11. den 60×
12. den 65×
13. den 70×
14. den 75×
15. den Oddych
16. den 80×
17. den 85×
18. den 90×
19. den 95×
20. den Oddych
21. den 100×
22. den 105×
23. den 110×
24. den 115×
25. den Oddych
26. den 120×
27. den 125×
28. den 130×
29. den 135×
30. den 140×


Tip:
Prostřídejte při cvičení přímé sedy-lehy se sedy-lehy šikmo! Procvičíte tím i šikmé břišní svaly a boky.

Tip2: Pokud máte dost sil, zařaďte po cvičení ještě 20 s v poloze prkna!

Až budete mít výzvu úspěšně za sebou, můžete pokračovat 30 dny cvičení na zadek.

Baví vás žít zdravě? Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout.
Upozornění na nové články, jídelníčky a recepty posíláme 3x týdně (po, st, pá). Z odběru novinek se můžete kdykoli odhlásit.
Redakce

Redakce

Každý den vám přinášíme novinky a zajímavosti ze světa zdravého životního stylu a hubnutí.

Share via
Send this to a friend