BezHladovění.cz

Výzva na břicho (30 dní)

S novým rokem přicházejí nové výzvy. Co takhle začít posilováním vašich břišních svalů a zbavit se tak nadbytečných tuků?

Výzva trvá 30 dní. V průběhu těchto dnů budete každý den vykonávat určitý počet zkracovaček neboli sedů-lehů. Každý den se počet navyšuje o 5 sedů-lehů. Zároveň si každý pátý den odpočinete.

Společně s vhodně nastaveným jídelníčkem a dodržováním zásad zdravé stravy, se první výsledky určitě dostaví!

Správná technika zkracovaček neboli sedů-lehů

  • Nadechujeme se směrem dolů a vydechujeme směrem nahoru.
  • Ruce můžeme mít lehce položené za hlavou, nebo na její úrovni, ale NEOPÍRÁME SE o ně.
  • Zvedáme se jen tak, aby bedra zůstala z většiny přilepená k podložce.
  • Hlavu nikdy nepředkláníme.

Tady je váš plán na sedy lehy pro příštích 30 dnů. Směle do toho!

Výzva na břicho – tabulka

Den Počet opakování
1. den 20×
2. den 25×
3. den 30×
4. den 35×
5. den Oddych
6. den 40×
7. den 45×
8. den 50×
9. den 55×
10. den Oddych
11. den 60×
12. den 65×
13. den 70×
14. den 75×
15. den Oddych
16. den 80×
17. den 85×
18. den 90×
19. den 95×
20. den Oddych
21. den 100×
22. den 105×
23. den 110×
24. den 115×
25. den Oddych
26. den 120×
27. den 125×
28. den 130×
29. den 135×
30. den 140×


Tip:
Prostřídejte při cvičení přímé sedy-lehy se sedy-lehy šikmo! Procvičíte tím i šikmé břišní svaly a boky.

Tip2: Pokud máte dost sil, zařaďte po cvičení ještě 20 s v poloze prkna!

Až budete mít výzvu úspěšně za sebou, můžete pokračovat 30 dny cvičení na zadek.

Redakce

Redakce

Každý den vám přinášíme novinky a zajímavosti ze světa zdravého životního stylu a hubnutí.

reklama