Bezhladoveni.cz

Recenze nové kuchařky Restart jídelníček – Zdravé jídlo 2× denně

Po úspěšném vydání prvního e-booku Restart jídelníček: Kuchařka, která nastartuje vaše hubnutí, přicházejí autorky Kristýna Ostratická, Monika Divišová a Hanka Střelečková s pokračováním plným zdravých receptů a dobrých tipů ke zdravé stravě podle nejnovějších vědeckých poznatků.

reklama

O čem byla předchozí kniha

První Restart jídelníček s podtitulem „Kuchařka, která nastartuje vaše hubnutí“ obsahoval 83 receptů, nákupní seznamy, ukázkový jídelníček na 21 dní a ověřené tipy odborníků pro začátek úspěšného hubnutí. Zaměřoval se témata, jak začít jíst zdravě a bez trápení začít pálit tuky. Na tento návod teď navazuje nová kniha se zbrusu novými recepty a tipy pro zdravou stravu.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ
Recenze e-booku Restart jídelníček: Hubnutí s podporou odborníků

O autorkách: Kristýna Ostratická, Monika Divišová a Hanka Střelečková

Do nové verze knihy se vrhly hned 3 zkušené spoluautorky:

Kristýna Ostratická

Kuchařka Kristýna Ostratická má k vaření talent od Boha. Využívá ho už přes 15 let. Znát ji můžete z TV NOVA nebo různých foodblogů. Zdravé vaření je podle Kristýny hlavně o organizaci. Když si vše dobře naplánujete, můžete podávat báječný oběd nebo večeři během pár minut.

Monika Divišová

Vždy dobře naladěná Monika Divišová ve své dlouholeté praxi spojuje 2 úzce související obory – práci s výživou a psychikou. Umí nakopnout a dodat tolik potřebnou motivaci nejen pro hubnutí, ale celkově spokojený život.

Hanka Střelečková

Kromě výživy se Hanka Střelečková zaměřuje i na pohyb. To oceníte hlavně při plánování velikosti porcí – jinak si talíř naloží ten, kdo pracuje u počítače, a jinak někdo, kdo stojí celý den na nohách nebo aktivně sportuje.

Co slibuje nový Restart jídelníček

Nový Restart jídelníček: Zdravé jídlo 2× denně pokračuje v tématu, jak jednoduše zhubnout. Přidává k němu i další důležité otázky, jako jak mít i při hubnutí dostatek energie a jak celkově zpomalit stárnutí zdravou stravou.

Koncept 2 hlavních jídel denně staví na nejnovějších vědeckých poznatcích. Naznačují, že vůbec není nutné jíst 5× denně.

V knize najdete:

  • 55 zbrusu nových zdravých receptů
  • Ukázkový jídelníček na 3 týdny
  • Nákupní seznamy
  • Představení zdravých potravin, ze kterých budete vařit
  • Tipy na zdravé snídaně a svačiny
  • Spoustu cenných tipů na hubnutí a zdravou stravu
  • Odkaz na podpůrný web pro čtenáře pod vedením výživových poradkyň

Kuchařka, která vám zjednoduší vaření a nastartuje zdravý životní styl

Princip nové kuchařky stojí na tom, že každý zvládne připravit si 2 jednoduchá hlavní jídla na každý den, většinou hotová do 30 minut. Navařit si můžete vždy dopředu – třeba o víkendu. Celkově podle této kuchařky vaříte zhruba 3× týdně.

Ukázka nákupního seznamu na týden

Díky snadným receptům připraveným výživovými poradkyněmi získáte:

  • Dostatek důležitých makroživin i mikroživin živin ve správném množství
  • Energii na zvládání každodenních úkolů
  • Svobodu zařídit si zbytek dne po svém, nebo se inspirovat tipy na zdravé snídaně a svačiny
  • Víc času na sebe a své zájmy

Restart jídelníček: Zdravé jídlo 2× denně zvlášť doporučujeme těm, kdo:

  • Cítí, že jejich hubnutí potřebuje restart.
  • Hledají inspiraci, jak si poskládat zdravý jídelníček.
  • Nechtějí v kuchyni trávit moc času.
  • Jsou často unavení a tuší, že příčina může být ve špatně poskládané stravě.
  • Chtějí zastavit předčasné stárnutí a udělat něco pro své tělo.

Ukázky receptů:

Krůtí maso se zeleninovou rýží

Kuřecí kari s květákovou rýží

Řekli o knize:

Čtenářka Renata:

Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak. Recepty jsou úplně jednoduché, za půl hodiny má člověk hotovo.

Čtenář Petr:

Cítím se podstatně líp a jídla chutnají celé rodině.

Ing. Ivan Mach, CSc., zakladatel aliance výživových poradců:

Projekt Restart poskytuje velmi cenné komplexní know-how nejen pro zdravé hubnutí. Stojí za ním zkušení experti.

Shrnutí:

Kuchařka Restart jídelníček – Zdravé jídlo 2× denně potěší všechny, koho nebaví složitě vyvářet několik jídel na každý den. Díky tomu ušetříte spoustu času. Pečlivá volba surovin zařídí zdravé trávení, spalování a přitom dostatek energie.

  • Bez počítání kalorií.
  • Plán, kdy neřešíte, co budete jíst večer nebo zítra, víte to totiž min. týden dopředu.
  • Snadno dostupné suroviny s tipy, kde dobře nakoupit.

 

Zjistěte za pár vteřin, zda máte na svou výšku optimální váhu

Jsem . Je mi let.

Vážím kg. Měřím cm.


Zuzana Veselá

Jsem vystudovaná právnička, ale nyní se naplno věnuji psaní. Mám ráda českou, italskou, indickou a mexickou kuchyni. Miluji ochutnávání nových druhů exotického ovoce a (nealko!) nápojů. Od vyváženého jídelníčku z poctivých surovin se podle mě odvíjí i naše celková pohoda.

Nenechte si ujít

reklama
reklama