10 inspirací na zdravé snídaně z Instagramu

Jsou vaše „ranní hody“ už poněkud jednotvárné? Nakoukněte s námi do kuchyně těch nejpovolanějších: Nadšených foodblogerů a fitnessáků, kteří sdílí své recepty na Instagramu.

5 snídaní nasladko

1.      Řecký jogurt s ovocem a semínky

řecký jogurt s ovocem a semínky

Jídlo a vaření berete jako povinnost? Sledujte Varime_s_laskou. Najdete tu spoustu inspirací od českých fanoušků zdravého jídla. S přípravou dobrot se přímo mazlí a je to vidět na každé fotce. Tahle snídaně od @lady_dafnee obsahuje:

2.      Proteinové lívance s borůvkami a plátky mandlí

proteinové lívance s borůvkami a plátky mandlí

Ty tam jsou doby, kdy byly borůvky jen pár dní v roce. Teď je v krámě seženete skoro celoročně. Zkuste třeba tento tip od @verca_emca: Proteinové lívanečky s dresinkem z bílého jogurtu, sypané plátky mandlí, goji a čerstvými borůvkami.

3.      Vrstvený jogurt nebo zakysaná smetana s ovocem

vrstvený jogurt nebo zakysaná smetana s ovocem

Milovnice jídla @alilunka doporučuje ke snídani vrstvený jogurt s ovocem, pekanovými ořechy, mátou a chia semínky. Místo jogurtu můžete použít zakysanou smetanu.

  1. Smíchejte jogurt/zakysanou smetanu s chia semínky a trochou rozmačkaných malin, které směs obarví.
  2. Na dno skleničky dejte půlku jogurtu.
  3. Pak ovoce dle chuti.
  4. Po ovoci zase další vrstvu jogurtu.
  5. Zdobte pekanovými ořechy a mátou.

4.      Rýžová kaše s čerstvým arašídovým máslem

rýžová kaše s čerstvým arašídovým máslem

Stará dobrá krupicová kaše? Nene, její zdravější sestřička z dílny @foodrunningfitness: Rýžová kaše s arašídovým máslem, kakaem, kokosovým cukrem a hořkou čokoládou. Sladká snídaně bez laktózy!

5.      Palačinka z domácí granoly s ovocem

palačinka z domácí granoly s ovocem

@Healthylife_luci chystá báječné snídaně i u moře. Tady konkrétně palačinka z domácí granoly. Krom granoly je v těstě bezlaktózové mléko, 1 vejce a špetka soli.

TIP: Vyzkoušejte také domácí proteinové palačinky.

5 snídaní naslano

1.      Slaný cuketový koláč

slaný cuketový koláč

Milovnice asijské kuchyně @ela_kridlova doporučuje cuketový koláč se zeleninou. Můžete jej vzít s sebou i do krabičky. Těsto sestává z cukety, kvalitního sýra, vajec, zakysané smetany, jedlé sody, ovesné a špaldové mouky. Celý recept najdete přímo u fotky.

2.      Avokádová pomazánka s ředkvičkami a pažitkou

avokádová pomazánka s ředkvičkami a pažitkou

Fitness trenérka @daniela_ziatikova říká, že nejjednodušší jídla jsou taky nejlepší. S tím souhlasíme! Rozmačkané avokádo s pepřem a citrónovou šťávou posypané ředkvičkami a pažitkou je na stole během 5 minut. Doporučujeme k němu čerstvý domácí chlebík.

3.      Variace na anglickou snídani s paleo chlebem

variace na anglickou snídani s paleo chlebem

Paleo nadšenkyně @lenikralickova připravila královskou snídani: restované žampiony, míchaná vajíčka se šunkou, bílé fazole v rajčatové omáčce a neodolatelný paleo chlebík.

4.      Vaječná omeleta s polníčkovým salátkem a kešu oříšky

vaječná omeleta s polníčkovým salátkem a kešu oříšky

@Healthyprincesspanda a její tip na zdravou snídani: Omelety z domácích vajíček se salátkem z polníčku a paprik s kešu oříšky.

5.      Volské oko, chleba s cottage sýrem a avokádem, meloun

Volské oko, chleba s cottage sýrem a avokádem, meloun

Sledujte profil @milujemeavokado a o dobré tipy nebudete mít nouzi. Avokádo se hodí snad do všeho. Tady je jednoduchá, ale báječná snídaně od @e_eva.

TIP: BezHladovění.cz už taky najdete na Instagramu! Těšíme se na vás.