Bezhladoveni.cz

Prosincový jídelníček na celý týden (1/4)

Adventní období se má nést ve znamení střídmosti, jak v jídle, tak i v pití. Ke slovu přicházejí luštěniny, zejména tradiční čočka a hrách.

reklama

V rozumném množství se nemusíte vyhýbat ani tučnějším potravinám, které vám pomohou překonat zimu. Příkladem mohou být například ořechy nebo sýry.

1. Pondělí:

Snídaně: Kornspitz s lučinou, 2 plátky kuřecí šunky, cherry rajčátka a salátová okurka dle chuti

Svačina: 250 ml čerstvé ananasové šťávy s liči + hrst mandlí

Oběd: 200 g houbového rizota s marinovanou červenou řepou

Svačina: banánový tvaroh (2 banány rozmíchané v 50 g měkkého tvarohu)

Večeře: tortilla plněná 50 g tuňáka ve vlastní šťávě, 30 g bílého jogurtu, listovým salátem a avokádem

tortilla

2. Úterý:

Snídaně: krajíc tmavého chleba s rybí pomazánkou, 1 vařené vejce, paprika dle chuti

Svačina: 150 g čerstvého cottage sýra s 50 g nakrájeného ananasu, posypaného lněnými semínky

Oběd: 200 g pečeného lososa, podávaného na salátu z baby špenátu a cherry rajčat, zakápnutého olivovým olejem

Svačina: strouhané jablko se skořicí a hrstí vlašských ořechů

Večeře: 200 ml hráškové polévky s půlkou celozrnného rohlíku

losos

3. Středa:

Snídaně: 2 knäckebroty, 3 plátky vepřové šunky plněné ricottou, okurka a kapie dle chuti

Svačina: 150 g bílého jogurtu s kapkou medu a kešu oříšky

Oběd: 200 g vařené čočky s rajčaty, pórkem, mrkví a cibulí, ochucené na thajský způsob (kari, kardamom, kurkuma, zázvor, nové koření, mletý kmín)

Svačina: 250 ml jahodového smoothie

Večeře: 150 g těstovinového salátu s kuřecím masem

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
Restart jídelníček

Kuchařka s jídelníčkem na 21 dní, co nastartuje vaše hubnutí

Žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den. Vaříte zdravě, jednoduše a přitom hubnete. Naservírovali jsme vám jednoduchý plán na 21 dní, se kterým nastartujete hubnutí, a nebude chtít přestat.

bez počítání kalorií - jídla hotová do 30 minut - neřešíte, co zítra jíst -  83 snadných receptů z dostupných surovin - nakupujete jen 1x týdně

smoothie

4. Čtvrtek

Snídaně: 150 g bílého jogurtu s 30 g špaldových vloček, hrstí brusinek, dýňových semínek a půlkou kiwi

Svačina: 100 g ricotty se skořicí a půlkou nakrájeného jablka

Oběd: 150 g pečené aljašské tresky podávané na 100 g vařeného celozrnného kuskusu s grilovanou krájenou cuketou

Svačina: muffin bez mouky a cukru, 1 mandarinka

Večeře: 200 g brokolice zapečené s vajíčkem a plísňovým sýrem

jogurt+brusinky+kiwi

5. Pátek:

Snídaně: 1 vaječná omeleta s listovým špenátem, 50 g sýra, cibulkou a červenou paprikou

Svačina: 250 ml acidofilního mléka, 1 kiwi

Oběd: 200 g celozrnných špaget s 50 g uzeným tofu, rukolou, cherry rajčátky a trochou olivového oleje

Svačina: 8 sušených meruněk, hrst kešu oříšků

Večeře: 200 g plněné cukety zapečené s mletým vepřovým masem, posypané parmazánem

omeleta

6. Sobota:

Snídaně: 2 míchaná vajíčka s 2 plátky kuřecí šunky a opečeným tmavým toastem

Svačina: 150 ml bílého jogurtu s chia semínky, červeným grapefruitem a plátky mandlí

Oběd: 200 g krůtího masa pečeného s mozzarellou a sušenými rajčaty, 100 g basmati rýže

Svačina: 250 ml ovocného jogurtového nápoje, hrst vlašských ořechů

Večeře: 200 ml dýňové polévky s půlkou tmavého rohlíku

dýňová polévka

Neděle:

Snídaně: obilná kaše ze 4 polévkových lžic vloček, trochy bílého jogurtu, 1 hrušky nebo jiného ovoce, špetky skořice a lžičky medu

Svačina: 250 ml celerovo-jablečného freshe, hrst hrozinek

Oběd: 9 kousků maki sushi (s lososem, tuňákem, krevetami, avokádem nebo okurkou)

Svačina: carpaccio z 1 pečené červené řepy podávané na rukole, zasypané sezamovými semínky a parmázanem

Večeře: 150 g Caesar salátu z římského salátu s plátkem přírodního kuřecího prsa a parmazánem

sushi

Příští pátek jsme tady s novým jídelníčkem. Nenechte si ho ujít. Sledujte nás na Facebooku, nebo se přihlaste do našeho pravidelného newsletteru zadaním emailu do políčka níže. 

Poznámka: Jídelníček je vhodný při redukci hmotnosti a je připravený obecně pro ženy ve věku 30 – 40 let, které by chtěly zhubnout v průměru 15 Kg. Příjem kalorii je nastaven maximálně na 1500 Kj denně.

 

Zjistěte za pár vteřin, zda máte na svou výšku optimální váhu

Jsem . Je mi let.

Vážím kg. Měřím cm.


Zuzana Veselá

Zuzana Veselá

Jsem vystudovaná právnička, ale nyní se naplno věnuji psaní. Mám ráda českou, italskou, indickou a mexickou kuchyni. Miluji ochutnávání nových druhů exotického ovoce a (nealko!) nápojů. Od vyváženého jídelníčku z poctivých surovin se podle mě odvíjí i naše celková pohoda.

Nenechte si ujít

reklama
Doprava zdarma od 2000 Kč při nákupu ochranných pomůcek na Mediskont.cz
Doprava zdarma od 2000 Kč při nákupu ochranných pomůcek na Mediskont.cz
Test na COVID, jednorázové rukavice, roušky a respirátory, jednorázové oděvy, obličejové štíty, dezinfekce na ruce, antibakteriální ubrousky, produkty za velkoobchodní ceny.

Zobrazit další slevové kupony →

Už jste ochutnali Zdravou jednohubku?

Každý všední den jeden tip pro lepší zdraví a snadnější hubnutí ve vaší emailové schránce.

Dejte si Zdravou jednohubku spolu s dalšími 4 562 čtenáři.

Varování: Po požití Zdravé jednohubky můžete být chytřejší a zdravější. Když vám přestane chutnat, můžete se kdykoli odhlásit.

reklama
Pošlete článek přátelům