Bezhladoveni.cz

Prosincový jídelníček na celý týden (2/4)

Mnoho z vás, kteří se momentálně nacházíte v procesu hubnutí, nebo konečně začínáte jíst zdravěji, se obává nadcházejícího období.

reklama

Období Vánoc je u některých lidí bohužel spojeno s nadmírou jídla, pití a minimem pohybu, což určitě nevede k dodržení správné životosprávy.

Jak si tedy udržet váhu i přes Vánoce, sem tam si dopřát něco tradičního a vyhnout se novoročním výčitkám? Inspirujte se následujícím jídelníčkem!

1. Pondělí:

Snídaně: Celozrnný chléb s lučinou, okurka

Svačina: Jablko

Oběd: Krůtí plátek s petrželovými brambory, okurkový salát

Svačina: Jogurt a hrst oříšků

Večeře: Salát s tuňákem, cibulí a paprikou

jablka

2. Úterý:

Snídaně: Ovesná kaše ze 40g vloček, ovoce dle chuti

Svačina: 3 knäckebroty, 3 plátky nízkotučného sýra, paprika

Oběd: Zeleninový kuskus, grilovaná zelenina

Svačina: Kefírové mléko (bez příchutě)

Večeře: Zapečené brambory s kuřecím masem, rajčata, olivy

ovesná kaše

3. Středa:

Snídaně: Celozrnný chléb, tvarohová pomazánka, pažitka

Svačina: Hruška

Oběd: Bulgur zapečený se zeleninou a krůtí šunkou

Svačina: Jogurt bílý, jablko

Večeře: Caprese salát s nízkotučnou mozzarellou, plátek žitného chleba

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
Restart jídelníček

Kuchařka s jídelníčkem na 21 dní, co nastartuje vaše hubnutí

Žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den. Vaříte zdravě, jednoduše a přitom hubnete. Naservírovali jsme vám jednoduchý plán na 21 dní, se kterým nastartujete hubnutí, a nebude chtít přestat.

bez počítání kalorií - jídla hotová do 30 minut - neřešíte, co zítra jíst -  83 snadných receptů z dostupných surovin - nakupujete jen 1x týdně

salát caprese

4. Čtvrtek:

Snídaně: Vánočka

Svačina: Bílý jogurt

Oběd: Zelňačka, plátek celozrnného chleba

Svačina: Při brzké večeři můžete vynechat

Večeře: Dle Vašich zvyků, rybí polévka, bramborový salát udělejte s jogurtem a kapra zkuste místo smažení zapéct v troubě

bramborový salát + kapr

5. Pátek:

Snídaně: Pět kousků cukroví, kefírové mléko bez příchuti

Svačina: Jablko

Oběd: Houbový kuba, zeleninový salát

Svačina: Dva kousky cukroví

Večeře: Zelňačka nebo rybí polévka, plátek celozrnného chleba

cukroví

6. Sobota:

Snídaně: Vánočka, nízkotučný tvaroh

Svačina: Perníček

Oběd: Kachní prsa bez kůže, bramborový knedlík, zelí

Svačina: Kefírové mléko, nebo můžete vynechat

Večeře: Cokoliv lehkého – zeleninový salát, grilovaný steak se zeleninou

steak + grilovaná zelenina

7. Neděle:

Snídaně: Žitný chléb s žervé, dva plátky libové šunky, paprika

Svačina: Ovocná přesnídávka

Oběd: Grilovaný steak z lososa, pečené brambory, špenát

Svačina: Bílý jogurt s hrstí ořechů dle chuti

Večeře: Vaječná omeleta z bílků, rajčata a okurka, 3 knäckebroty

omeleta

Příští pátek jsme tady s novým jídelníčkem. Nenechte si ho ujít. Sledujte nás na Facebooku, nebo se přihlaste do našeho pravidelného newsletteru zadaním emailu do políčka níže. 

Poznámka: Jídelníček je vhodný při redukci hmotnosti a je připravený obecně pro ženy ve věku 30 – 40 let, které by chtěly zhubnout v průměru 15 Kg. Příjem kalorii je nastaven maximálně na 1500 Kj denně.

Redakce

Redakce

Každý den vám přinášíme novinky a zajímavosti ze světa zdravého životního stylu a hubnutí.

Nenechte si ujít

reklama
Doprava zdarma na všechny nákupy na Powerlogy.cz Doprava zdarma
Doprava zdarma na všechny nákupy na Powerlogy.cz
Naše potraviny obsahují výrazně méně cukru. Protože jejich skutečná síla spočívá v přírodní chuti. Víme, že i funkční potraviny mohou chutnat skvěle a lahodně. Při dodržení nejvyšších standardů kvality jsme dosáhli čistou chuť každé jedné Powerlogy potraviny. Doprava zdarma na všechny nákupy.

Zobrazit další slevové kupony →

Už jste ochutnali Zdravou jednohubku?

Každý všední den jeden tip pro lepší zdraví a snadnější hubnutí ve vaší emailové schránce.

Dejte si Zdravou jednohubku spolu s dalšími 4 562 čtenáři.

Varování: Po požití Zdravé jednohubky můžete být chytřejší a zdravější. Když vám přestane chutnat, můžete se kdykoli odhlásit.

reklama
Pošlete článek přátelům