BezHladovění.cz

Jídelníček pro snížení cholesterolu III.

Pokud vás trápí vysoký cholesterol, nebo se vyskytuje v rodině, vyzkoušejte tento jídelníček, který vám pomůže s nepříjemným problémem zatočit.

Inspirujte se týdenním stravováním pro podporu normalizace LDL cholesterolu v krvi a zapracujte na svém zdraví už dnes!

Pondělí

Snídaně: Celozrnný chléb, avokádová pomazánka, rajče

Svačina: Jogurtové smoothie s borůvkami a mandlemi

Oběd: Kuřecí rolky se špenátem a olomouckými tvarůžky, brambory zapečené v troubě

Svačina: 3 kukuřičné suchary, cottage, okurka

Večeře: Salát s cizrnou, červenou cibulí a feta sýrem, zálivka z olivového oleje a citrónové šťávy

borůvkové smoothie

Úterý

Snídaně: Jáhlová kaše s banánem a skořicí

Svačina: Celozrnný sendvič s jogurtovým dresinkem, salátem a krůtí šunkou

Oběd: Celozrnné těstoviny zapečené s rajčaty, lilkem, cuketou a mozzarellou light

Svačina: Kefírové mléko, hrst kešu oříšků

Večeře: Salát s polníčkem a krůtími kousky v sezamu, medovo-hořčičný dresink

zapečené těstoviny

Středa

Snídaně: Celozrnný chléb s lučinou a kuřecí šunkou, paprika

Svačina: Bílý jogurt s vlašskými ořechy a jahodami

Oběd: Pečený losos s brokolicí, kukuřicí a bramborovou kaší bez másla

Svačina: Mrkev a řapíkatý celer

Večeře: Vaječná omeleta ze 2 vajec a 2 bílků, zelenina, celozrnný chléb

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
cholesterolmetr-easytouch-3v1

Cholesterolmetr EasyTouch (3v1)

Při měření cholesterolu, glukózy a kyseliny močové přístroj využívá jedinečné měřící amperometrické technologie Biosensor, díky které jsou výsledky známy během krátké chvíle - díky této nejnovější technologii stačí pouze malé množství krve, proto je měření bezbolestné, příjemné a jednoduché.

Čtvrtek

Snídaně: Žitný chléb s rybí pomazánkou (místo majonézy tvaroh), okurka

Svačina: Banán, bílý jogurt s mandlemi

Oběd: Rizoto s mořskými plody a zeleninou

Svačina: Kukuřičná placka s česnekovým tvarohem a okurkou

Večeře: Salát s uzeným tempehem a jablečným octem, celozrnná bagetka

rizoto s mořskými plody a zeleninou

Pátek

Snídaně: Ovesná kaše s kokosem, banánem a 80% čokoládou

Svačina: Smoothie z banánu a mandlového mléka

Oběd: Pečený pstruh s vařeným bramborem, salátek

Svačina: Celozrnná tortilla s tuňákem a zeleninou

Večeře: Salát s fazolemi, olivovým olejem cibulí a kukuřicí, nízkotučný sýr a celozrnný chléb

Sobota

Snídaně: Pohanková kaše s jahodami

Svačina: Celozrnný chléb s rostlinnou pomazánkou, zelenina

Oběd: Králík pečený v troubě, rýže, zeleninový salátek

Svačina: Kefírové mléko, hrst oříšků

Večeře: Salát s pangasem, slunečnicovými semínky a pečenými paprikami, jogurtový dresink, celozrnné pečivo

králík s rýží a seleninou

Neděle

Snídaně: Celozrnný muffin s nízkotučným sýrem a špenátem

Svačina: Řecký jogurt s broskvemi a vlašskými ořechy

Oběd: Zapečené brambory s kuřecím masem a brokolicí, nízkotučný sýr navrch

Svačina: 3 kukuřičné suchary s hummusem, zelenina

Večeře: Zeleninová polévka, celozrnný chléb

Baví vás žít zdravě? Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout.
Upozornění na nové články, jídelníčky a recepty posíláme 3x týdně (po, st, pá). Z odběru novinek se můžete kdykoli odhlásit.
Mgr. Sandra Figalová

Mgr. Sandra Figalová

Zdravý životní styl je mojí zálibou už delší dobu, kromě studia oboru Nutriční terapie na 1. lékařské fakultě se o výživu a sport zajímám i ve volném čase. Zastávám přístup, že každý jsme trochu jiný a máme jiné individuální potřeby, na které bychom měli brát vždy ohled.