BezHladovění.cz

Jídelníček pro snížení cholesterolu III.

Pokud vás trápí vysoký cholesterol, nebo se vyskytuje v rodině, vyzkoušejte tento jídelníček, který vám pomůže s nepříjemným problémem zatočit.

Inspirujte se týdenním stravováním pro podporu normalizace LDL cholesterolu v krvi a zapracujte na svém zdraví už dnes!

Pondělí

Snídaně: Celozrnný chléb, avokádová pomazánka, rajče

Svačina: Jogurtové smoothie s borůvkami a mandlemi

Oběd: Kuřecí rolky se špenátem a olomouckými tvarůžky, brambory zapečené v troubě

Svačina: 3 kukuřičné suchary, cottage, okurka

Večeře: Salát s cizrnou, červenou cibulí a feta sýrem, zálivka z olivového oleje a citrónové šťávy

borůvkové smoothie

Úterý

Snídaně: Jáhlová kaše s banánem a skořicí

Svačina: Celozrnný sendvič s jogurtovým dresinkem, salátem a krůtí šunkou

Oběd: Celozrnné těstoviny zapečené s rajčaty, lilkem, cuketou a mozzarellou light

Svačina: Kefírové mléko, hrst kešu oříšků

Večeře: Salát s polníčkem a krůtími kousky v sezamu, medovo-hořčičný dresink

zapečené těstoviny

Středa

Snídaně: Celozrnný chléb s lučinou a kuřecí šunkou, paprika

Svačina: Bílý jogurt s vlašskými ořechy a jahodami

Oběd: Pečený losos s brokolicí, kukuřicí a bramborovou kaší bez másla

Svačina: Mrkev a řapíkatý celer

Večeře: Vaječná omeleta ze 2 vajec a 2 bílků, zelenina, celozrnný chléb

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
pribory

Jídelníček na míru podle vašeho BMI - na 30 dní a zdarma!

Hubněte zdravě a chutně s jídelníčkem na následující měsíc. Stačí vyplnit pár základních údajů a získáte zdravý jídelníček na míru zdarma.

Prohlédnout si proměny klientů 

Čtvrtek

Snídaně: Žitný chléb s rybí pomazánkou (místo majonézy tvaroh), okurka

Svačina: Banán, bílý jogurt s mandlemi

Oběd: Rizoto s mořskými plody a zeleninou

Svačina: Kukuřičná placka s česnekovým tvarohem a okurkou

Večeře: Salát s uzeným tempehem a jablečným octem, celozrnná bagetka

rizoto s mořskými plody a zeleninou

Pátek

Snídaně: Ovesná kaše s kokosem, banánem a 80% čokoládou

Svačina: Smoothie z banánu a mandlového mléka

Oběd: Pečený pstruh s vařeným bramborem, salátek

Svačina: Celozrnná tortilla s tuňákem a zeleninou

Večeře: Salát s fazolemi, olivovým olejem cibulí a kukuřicí, nízkotučný sýr a celozrnný chléb

Sobota

Snídaně: Pohanková kaše s jahodami

Svačina: Celozrnný chléb s rostlinnou pomazánkou, zelenina

Oběd: Králík pečený v troubě, rýže, zeleninový salátek

Svačina: Kefírové mléko, hrst oříšků

Večeře: Salát s pangasem, slunečnicovými semínky a pečenými paprikami, jogurtový dresink, celozrnné pečivo

králík s rýží a seleninou

Neděle

Snídaně: Celozrnný muffin s nízkotučným sýrem a špenátem

Svačina: Řecký jogurt s broskvemi a vlašskými ořechy

Oběd: Zapečené brambory s kuřecím masem a brokolicí, nízkotučný sýr navrch

Svačina: 3 kukuřičné suchary s hummusem, zelenina

Večeře: Zeleninová polévka, celozrnný chléb

Diskutujte s námi

Aktuální tipy a zkušenosti ostatních najdete v naší skupině Jak snížit cholesterol přírodní cestou na Facebooku. Přidejte se k nám!

Baví vás žít zdravě? Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout.
Upozornění na nové články, jídelníčky a recepty posíláme 3x týdně (po, st, pá). Z odběru novinek se můžete kdykoli odhlásit.
Sandra Figalová

Sandra Figalová

Zdravý životní styl je mojí zálibou už delší dobu, kromě studia oboru Nutriční terapie na 1. lékařské fakultě se o výživu a sport zajímám i ve volném čase. Zastávám přístup, že každý jsme trochu jiný a máme jiné individuální potřeby, na které bychom měli brát vždy ohled.

Share via
Send this to a friend