BezHladovění.cz

Jídelníček pro snížení cholesterolu III.

Pokud vás trápí vysoký cholesterol, nebo se vyskytuje v rodině, vyzkoušejte tento jídelníček, který vám pomůže s nepříjemným problémem zatočit.

reklama

Inspirujte se týdenním stravováním pro podporu normalizace LDL cholesterolu v krvi a zapracujte na svém zdraví už dnes!

Pondělí

Snídaně: Celozrnný chléb, avokádová pomazánka, rajče

Svačina: Jogurtové smoothie s borůvkami a mandlemi

Oběd: Kuřecí rolky se špenátem a olomouckými tvarůžky, brambory zapečené v troubě

Svačina: 3 kukuřičné suchary, cottage, okurka

Večeře: Salát s cizrnou, červenou cibulí a feta sýrem, zálivka z olivového oleje a citrónové šťávy

borůvkové smoothie

Úterý

Snídaně: Jáhlová kaše s banánem a skořicí

Svačina: Celozrnný sendvič s jogurtovým dresinkem, salátem a krůtí šunkou

Oběd: Celozrnné těstoviny zapečené s rajčaty, lilkem, cuketou a mozzarellou light

Svačina: Kefírové mléko, hrst kešu oříšků

Večeře: Salát s polníčkem a krůtími kousky v sezamu, medovo-hořčičný dresink

zapečené těstoviny

Středa

Snídaně: Celozrnný chléb s lučinou a kuřecí šunkou, paprika

Svačina: Bílý jogurt s vlašskými ořechy a jahodami

Oběd: Pečený losos s brokolicí, kukuřicí a bramborovou kaší bez másla

Svačina: Mrkev a řapíkatý celer

Večeře: Vaječná omeleta ze 2 vajec a 2 bílků, zelenina, celozrnný chléb

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
Restart jídelníček

Kuchařka s jídelníčkem na 21 dní, co nastartuje vaše hubnutí

Žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den. Vaříte zdravě, jednoduše a přitom hubnete. Naservírovali jsme vám jednoduchý plán na 21 dní, se kterým nastartujete hubnutí, a nebude chtít přestat.

bez počítání kalorií - jídla hotová do 30 minut - neřešíte, co zítra jíst -  83 snadných receptů z dostupných surovin - nakupujete jen 1x týdně

Čtvrtek

Snídaně: Žitný chléb s rybí pomazánkou (místo majonézy tvaroh), okurka

Svačina: Banán, bílý jogurt s mandlemi

Oběd: Rizoto s mořskými plody a zeleninou

Svačina: Kukuřičná placka s česnekovým tvarohem a okurkou

Večeře: Salát s uzeným tempehem a jablečným octem, celozrnná bagetka

rizoto s mořskými plody a zeleninou

Pátek

Snídaně: Ovesná kaše s kokosem, banánem a 80% čokoládou

Svačina: Smoothie z banánu a mandlového mléka

Oběd: Pečený pstruh s vařeným bramborem, salátek

Svačina: Celozrnná tortilla s tuňákem a zeleninou

Večeře: Salát s fazolemi, olivovým olejem cibulí a kukuřicí, nízkotučný sýr a celozrnný chléb

Sobota

Snídaně: Pohanková kaše s jahodami

Svačina: Celozrnný chléb s rostlinnou pomazánkou, zelenina

Oběd: Králík pečený v troubě, rýže, zeleninový salátek

Svačina: Kefírové mléko, hrst oříšků

Večeře: Salát s pangasem, slunečnicovými semínky a pečenými paprikami, jogurtový dresink, celozrnné pečivo

králík s rýží a seleninou

Neděle

Snídaně: Celozrnný muffin s nízkotučným sýrem a špenátem

Svačina: Řecký jogurt s broskvemi a vlašskými ořechy

Oběd: Zapečené brambory s kuřecím masem a brokolicí, nízkotučný sýr navrch

Svačina: 3 kukuřičné suchary s hummusem, zelenina

Večeře: Zeleninová polévka, celozrnný chléb

Diskutujte s námi

Aktuální tipy a zkušenosti ostatních najdete v naší skupině Jak snížit cholesterol přírodní cestou na Facebooku. Přidejte se k nám!

Popis

Udělejte první krok pro snížení "zlého" cholesterolu ještě dnes

Rezervujte si nezávaznou konzultaci s výživovým poradcem, na které získáte:

  • Diagnostiku těla na přístroji typu InBody / Tanita
  • Posouzení jídelníčku a tipy, jak ho upravit pro snížení "zlého" cholesterolu
  • Doporučení, co dělat pro zdravější srdce a cévy
  • Návrh dalšího postupu pro snížení rizika cévních onemocnění (infarkt, mozková mrtvice, atd.) úpravou stravy
Sandra Figalová

Sandra Figalová

Zdravý životní styl je mojí zálibou už delší dobu, kromě studia oboru Nutriční terapie na 1. lékařské fakultě se o výživu a sport zajímám i ve volném čase. Zastávám přístup, že každý jsme trochu jiný a máme jiné individuální potřeby, na které bychom měli brát vždy ohled.

Nenechte si ujít

reklama

Už jste ochutnali Zdravou jednohubku?

Každý všední den jeden tip pro lepší zdraví a snadnější hubnutí ve vaší emailové schránce.

Dejte si Zdravou jednohubku spolu s dalšími 4 562 čtenáři.

Varování: Po požití Zdravé jednohubky můžete být chytřejší a zdravější. Když vám přestane chutnat, můžete se kdykoli odhlásit.

reklama
Pošlete článek přátelům