BezHladovění.cz

Únorový jídelníček na celý týden (3/4)

Počasí se střídá, jak se mu zachce, a všude létají zákeřné nemoci. Nadešel nejvyšší čas na vzpruhu! A co jiného nás dostane zpátky na nohy, než jídelníček plný vitamínů, minerálů a tzv. superpotravin s velkým množstvím antioxidantů?

reklama

Správné stravování se významně podílí na našem zdravotním stavu. Zázraky jsou přitom možné i bez doplňků stravy.

Pravidelný racionální jídelníček, teplý čaj s citrónem či šťáva z čerstvého ovoce, odpočinek, psychická pohoda…a máte to v kapse!

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
Restart jídelníček

Kuchařka s jídelníčkem na 21 dní, co nastartuje vaše hubnutí

Žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den. Vaříte zdravě, jednoduše a přitom hubnete. Naservírovali jsme vám jednoduchý plán na 21 dní, se kterým nastartujete hubnutí, a nebude chtít přestat.

bez počítání kalorií - jídla hotová do 30 minut - neřešíte, co zítra jíst -  83 snadných receptů z dostupných surovin - nakupujete jen 1x týdně

Pondělí

Snídaně: Domácí acai berry, celozrnný chléb, šunka, máslo, polníček

Dopolední svačina: Jablko, řecký jogurt, opražená slunečnicová semínka

Oběd: Cuketové špagety s olivami, pečenými rajčaty a nízkotučným sýrem

Odpolední svačina: Mandlový nápoj s chia semínky a strouhaným kokosem

Večeře: Mrkvový krém se zázvorem, opečenou bagetou a bylinkovým máslem

Úterý

Snídaně: Zapečené tousty se sýrem a brusinkami, okurka

Dopolední svačina: Mix kiwi a granátového jablka, bílý jogurt

Oběd: Tagliatelle s avokádem a tuňákem

Odpolední svačina: Lněné placky s fíky

Večeře: Květákové rizoto s jarní zeleninou, lněnými semínky a tofu

lněné placky

Středa

Snídaně: Karobová buchta s tvarohovou náplní a borůvkami

Dopolední svačina: Celozrnný toustový chléb, plátkový sýr, margarín, zelenina

Oběd: Grilovaný losos se zeleninou, brambory

Odpolední svačina: Lehký ovocný salát z banánů, jablek a hroznového vína

Večeře: Domácí „twister“ rolka (listy ledového salátu, grilovaná kuřecí prsa, česnekový dresink)

grilovaný losos

Čtvrtek

Snídaně: Domácí ořechové matcha müsli s jogurtem a čerstvým ovocem

Dopolední svačina: Zelené smoothie (mléko, kiwi, listový špenát, chia semínka)

Oběd: Dušený kuřecí plátek, bramborovo-dýňové pyré, rajčatový salát s naklíčenými luštěninami

Odpolední svačina: Okurkové jednohubky s tvarohovou pomazánkou, celozrnný toust

Večeře: Pečený králík s kysaným zelím, celozrnný knedlík

Pátek

Snídaně: Pohanková kaše se skořicí

Dopolední svačina: Pyré z jablek a rybízu se lžičkou panenského kokosového oleje

Oběd: Bramborové šišky s hovězím masem a houbovou omáčkou

Odpolední svačina: Mangovo-jogurtový nápoj s malinami

Večeře: Celozrnné těstoviny s jogurtovým dresinkem a pečenou zeleninou

Sobota

Snídaně: Kefír s ořechovým müsli

Dopolední svačina: Vícezrnná bulka, dýňová pomazánka s kurkumou

Oběd: Krůtí maso se středomořským kuskusem (olivy, sušená rajčata, fazole, kukuřice), sýr

Odpolední svačina: Rukolový fresh (rukola, chilli, slunečnicová semínka, ananas)

Večeře: Celozrnné fusilli, bazalkové pesto z konopného oleje, kuřecí nudličky

Neděle

Snídaně: Špaldovo-ovesné placky s rakytníkovým džemem

Dopolední svačina: Bylinkový tofu krém s kešu, kornspitz

Oběd: Cizrna na paprice a pórkem, divoká rýže

Odpolední svačina: Kaiserka s pažitkovou pomazánkou a kvalitní šunkou, červená paprika

Večeře: Frittata s houbami, salát s rajčaty, mozzarellou a čerstvou bazalkou

frittata

Poznámka:

Jídelníček slouží pro inspiraci, co vařit při redukční i běžné dietě. Velikost porcí si prosím upravte podle svých potřeb.

Tereza Pechová

Tereza Pechová

Vždy jsem tíhla k dobrému jídlu a trávení času v přírodě při nejrůznějších sportovních aktivitách. Právě zájem o zdravý životní styl a zjištění, na kolik je naše zdraví ovlivněno tím co jíme, mě přivedlo k absolvování oboru Nutriční terapie.

Nenechte si ujít

reklama
Doprava zdarma od 2000 Kč při nákupu ochranných pomůcek na Mediskont.cz
Doprava zdarma od 2000 Kč při nákupu ochranných pomůcek na Mediskont.cz
Test na COVID, jednorázové rukavice, roušky a respirátory, jednorázové oděvy, obličejové štíty, dezinfekce na ruce, antibakteriální ubrousky, produkty za velkoobchodní ceny.

Zobrazit další slevové kupony →

Už jste ochutnali Zdravou jednohubku?

Každý všední den jeden tip pro lepší zdraví a snadnější hubnutí ve vaší emailové schránce.

Dejte si Zdravou jednohubku spolu s dalšími 4 562 čtenáři.

Varování: Po požití Zdravé jednohubky můžete být chytřejší a zdravější. Když vám přestane chutnat, můžete se kdykoli odhlásit.

reklama
Pošlete článek přátelům