BezHladovění.cz

Podzimní jídelníček na celý týden (3/4)

Pondělí

reklama

Snídaně: 2 plátky celozrnného chleba, Lučina, čtyři plátky šunky a jablko

Svačina: Nízkotučný jogurt s ovocem dle výběru

Oběd: Grilovaná treska na másle s brambory a petrželí, okurkový salát

Svačina: Kefírové mléko

Večeře: Mexické fazole s kukuřicí a kvalitní libovou šunkou, krajíc chleba

Úterý

Snídaně: Müsli (30-40g) s jogurtem a mandarinkou

Svačina: Jablečná přesnídávka a káva s mlékem

Oběd: Celozrnné těstoviny (80g) s kuřecím masem a špenátem, navrch posypte sýrem s max. 30% tuku

Svačina: Tři Knäckebroty s tvarohem, jablko

Večeře: Zeleninový salát s kozím sýrem, medem a ořechy, malá celozrnná bagetka

Středa

Snídaně: Ovesná kaše (40g ovesných vloček uvaříme ve vodě) slazená javorovým sirupem, hrstka kešu oříšků a mandarinka

Svačina: 2 menší plátky celozrnného chleba se šunkou a žervé, okurka

Oběd: Grilovaný kuřecí plátek s rýží, malý zeleninový salátek

Svačina: Proteinová tyčinka

Večeře: Kuskus s paprikami, rajčaty a cuketou, Cottage sýr

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
Restart jídelníček

Kuchařka s jídelníčkem na 21 dní, co nastartuje vaše hubnutí

Žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den. Vaříte zdravě, jednoduše a přitom hubnete. Naservírovali jsme vám jednoduchý plán na 21 dní, se kterým nastartujete hubnutí, a nebude chtít přestat.

bez počítání kalorií - jídla hotová do 30 minut - neřešíte, co zítra jíst -  83 snadných receptů z dostupných surovin - nakupujete jen 1x týdně

Čtvrtek

Snídaně: 2 plátky celozrnného chleba se sýrem a 4 plátky šunky

Svačina: 4 celozrnné sušenky, bílý jogurt

Oběd: Jáhly zapečené se sýrem a brokolicí

Svačina: Nízkotučné kefírové mléko bez příchuti

Večeře:Hovězí steak s grilovanou zeleninou na kapce olivového oleje

Pátek

Snídaně: Tvaroh s banány a kokosem, hrstka vlašských ořechů

Svačina: 3 Knäckebroty s tvarohovým sýrem, paprika

Oběd: Grilovaný losos s kukuřicí a bramborovou kaší bez másla, zelené fazolky

Svačina: Tvarohový koláč

Večeře: Rizoto s hráškem a zeleninou dle chuti – třetina talíře zeleninový salát

Sobota

Snídaně: Vanilkový puding s ovocem, slazený medem, půl hrst mandlí

Svačina: Sendvič z celozrnného chleba plněný krůtí šunkou a salátem

Oběd: Zapečený bulgur se zeleninou, 1 vejcem a nízkotučným sýrem

Svačina: Ledová káva a celozrnná sušenka

Večeře: Zeleninový salát s tuňákem, olivami a řeckým sýrem, malá bagetka

Neděle

Snídaně: Ovesná kaše (40g ovesných vloček uvaříme ve vodě) slazená javorovým sirupem, mandarinka

Svačina: Menší hrst lískových ořechů a bílý jogurt

Oběd: Kuřecí roláda plněná špenátem a nízkotučnou mozzarellou, pečené brambory ve slupce, okurka

Svačina: Kozí sýr s červenou řepou a kapkou olivového oleje

Večeře: Omeleta ze 4 bílků a jednoho žloutku s paprikou a rajčaty, malý zeleninový salát a plátek celozrnného chleba

Příští pátek jsme tady s novým jídelníčkem. Nenechte si ho ujít. Sledujte nás na Facebooku, nebo se přihlaste do našeho pravidelného newsletteru zadaním emailu do políčka níže. 

Poznámka: Jídelníček je vhodný při redukci hmotnosti a je připravený obecně pro ženy ve věku 30 – 40 let, které by chtěly zhubnout v průměru 15 Kg. Příjem kalorii je nastaven maximálně na 1500 Kj denně.

Redakce

Redakce

Každý den vám přinášíme novinky a zajímavosti ze světa zdravého životního stylu a hubnutí.

reklama

Už jste ochutnali Zdravou jednohubku?

Každý všední den jeden tip pro lepší zdraví a snadnější hubnutí ve vaší emailové schránce.

Dejte si Zdravou jednohubku spolu s dalšími 4 562 čtenáři.

Varování: Po požití Zdravé jednohubky můžete být chytřejší a zdravější. Když vám přestane chutnat, můžete se kdykoli odhlásit.

reklama