Bezhladoveni.cz

Jídelníček se středomořským nádechem (3/4)

Středomořská strava je lehká, zdravá a vhodná k celoročnímu zařazení do našeho jídelníčku. Úplně nejsnazší je experimentovat s touto kuchyní právě v nastávajícím období, kdy jsou naše obchody plné čerstvé zeleniny a ovoce.

reklama

Pondělí

Snídaně: Nadýchaná vaječná omeleta se sýrem, bezlepkové pečivo, zelenina

Dopolední svačina: Domácí zmražený jogurt z ovoce

Oběd: Pečené kuře s červenými paprikami, balkánským sýrem, vařené brambory

Odpolední svačina: Kousek lotrinského quiche, zelenina

Večeře: Losos se špenátovým krémem, rýže natural

domácí mražený jogurt

Úterý

Snídaně: Rýžová kaše s mučenkou, sezamová semínka

Dopolední svačina: Jahodový koktejl s nízkotučným mlékem

Oběd: Pstruh pečený na olivách, rýže natural

Odpolední svačina: Křehký chléb, žervé, bylinky, zelenina

Večeře: Čočkový salát s jablky

chléb, žervé, bylinky

Středa

Snídaně: Krémová kokosová kaše s lesními plody

Dopolední svačina: Hruškové smoothie s chia

Oběd: Gnocchi s rajčatovou omáčkou, zeleným hráškem a kousky mozzarelly

Odpolední svačina: Okurkový salát s bílým jogurtem a tzatziki kořením, opečená bageta

Večeře: Polenta se sušenými rajčaty, pórkem a volským okem

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
Restart jídelníček

Kuchařka s jídelníčkem na 21 dní, co nastartuje vaše hubnutí

Žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den. Vaříte zdravě, jednoduše a přitom hubnete. Naservírovali jsme vám jednoduchý plán na 21 dní, se kterým nastartujete hubnutí, a nebude chtít přestat.

bez počítání kalorií - jídla hotová do 30 minut - neřešíte, co zítra jíst -  83 snadných receptů z dostupných surovin - nakupujete jen 1x týdně

hruškové smoothie

Čtvrtek

Snídaně: Kuskus na sladko s čerstvým ovocem, para ořechy

Dopolední svačina: Tvaroh s jahodami

Oběd: Hovězí plátek na řecký způsob (zapečený se zeleninou, sýrem a olivami), brambory

Odpolední svačina: Pomazánka z parmezánu, opečený celozrnný toust, okurka

Večeře: Pikantní paella s mořskými plody

pikantní paella

Pátek

Snídaně: Ovoce s jogurtem a müsli

Dopolední svačina: Ovocný salát z kiwi a grapefruitu, bílý jogurt

Oběd: Italské kuře s rýží z jedné pánve

Odpolední svačina: Grahamová bageta, hlávkový salát, bylinkové máslo, tuňák, rajče

Večeře: Celerová polévka, sýrový quiche se špenátem

jogurt s ovocem a müsli

Sobota

Snídaně: Domácí rozmarýnová houska s pomazánkou z ředkviček, paprika

Dopolední svačina: Tvarohový koláč s borůvkami

Oběd: Tagliatelle s hříbkovou omáčkou, salát

Odpolední svačina: Mrkvová pomazánka s medvědím česnekem, kaiserka, zelenina

Večeře: Rýžový nákyp s brokolicí

tvarohový koláč s borůvkami

Neděle

Snídaně: Pohankovo-dýňová granola, mléko, kousky ovoce

Dopolední svačina: Avokádové smoothie se zázvorem

Oběd: Cuketové nudle s tahini omáčkou

Odpolední svačina: Pomazánka z černé ředkve, bezlepkové pečivo, paprika

Večeře: Krůtí kousky na kurkumě s cizrnou

cuketové nudle s tahini omáčkou
Tereza Pechová

Tereza Pechová

Vždy jsem tíhla k dobrému jídlu a trávení času v přírodě při nejrůznějších sportovních aktivitách. Právě zájem o zdravý životní styl a zjištění, na kolik je naše zdraví ovlivněno tím co jíme, mě přivedlo k absolvování oboru Nutriční terapie.

Nenechte si ujít

reklama
Doprava zdarma od 2000 Kč při nákupu ochranných pomůcek na Mediskont.cz
Doprava zdarma od 2000 Kč při nákupu ochranných pomůcek na Mediskont.cz
Test na COVID, jednorázové rukavice, roušky a respirátory, jednorázové oděvy, obličejové štíty, dezinfekce na ruce, antibakteriální ubrousky, produkty za velkoobchodní ceny.

Zobrazit další slevové kupony →

Už jste ochutnali Zdravou jednohubku?

Každý všední den jeden tip pro lepší zdraví a snadnější hubnutí ve vaší emailové schránce.

Dejte si Zdravou jednohubku spolu s dalšími 4 562 čtenáři.

Varování: Po požití Zdravé jednohubky můžete být chytřejší a zdravější. Když vám přestane chutnat, můžete se kdykoli odhlásit.

reklama
Pošlete článek přátelům