BezHladovění.cz

Jídelníček se středomořským nádechem (3/4)

Středomořská strava je lehká, zdravá a vhodná k celoročnímu zařazení do našeho jídelníčku. Úplně nejsnazší je experimentovat s touto kuchyní právě v nastávajícím období, kdy jsou naše obchody plné čerstvé zeleniny a ovoce.

Pondělí

Snídaně: Nadýchaná vaječná omeleta se sýrem, bezlepkové pečivo, zelenina

Dopolední svačina: Domácí zmražený jogurt z ovoce

Oběd: Pečené kuře s červenými paprikami, balkánským sýrem, vařené brambory

Odpolední svačina: Kousek lotrinského quiche, zelenina

Večeře: Losos se špenátovým krémem, rýže natural

domácí mražený jogurt

Úterý

Snídaně: Rýžová kaše s mučenkou, sezamová semínka

Dopolední svačina: Jahodový koktejl s nízkotučným mlékem

Oběd: Pstruh pečený na olivách, rýže natural

Odpolední svačina: Křehký chléb, žervé, bylinky, zelenina

Večeře: Čočkový salát s jablky

chléb, žervé, bylinky

Středa

Snídaně: Krémová kokosová kaše s lesními plody

Dopolední svačina: Hruškové smoothie s chia

Oběd: Gnocchi s rajčatovou omáčkou, zeleným hráškem a kousky mozzarelly

Odpolední svačina: Okurkový salát s bílým jogurtem a tzatziki kořením, opečená bageta

Večeře: Polenta se sušenými rajčaty, pórkem a volským okem

reklama

Doporučujeme

FotoPopis
Restart jídelníček

Kuchařka s jídelníčkem na 21 dní, co nastartuje vaše hubnutí

Žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den. Vaříte zdravě, jednoduše a přitom hubnete. Naservírovali jsme vám jednoduchý plán na 21 dní, se kterým nastartujete hubnutí, a nebude chtít přestat.

bez počítání kalorií - jídla hotová do 30 minut - neřešíte, co zítra jíst -  snadné recepty z dostupných surovin - nakupujete jen 1x týdně
 

hruškové smoothie

Čtvrtek

Snídaně: Kuskus na sladko s čerstvým ovocem, para ořechy

Dopolední svačina: Tvaroh s jahodami

Oběd: Hovězí plátek na řecký způsob (zapečený se zeleninou, sýrem a olivami), brambory

Odpolední svačina: Pomazánka z parmezánu, opečený celozrnný toust, okurka

Večeře: Pikantní paella s mořskými plody

pikantní paella

Pátek

Snídaně: Ovoce s jogurtem a müsli

Dopolední svačina: Ovocný salát z kiwi a grapefruitu, bílý jogurt

Oběd: Italské kuře s rýží z jedné pánve

Odpolední svačina: Grahamová bageta, hlávkový salát, bylinkové máslo, tuňák, rajče

Večeře: Celerová polévka, sýrový quiche se špenátem

jogurt s ovocem a müsli

Sobota

Snídaně: Domácí rozmarýnová houska s pomazánkou z ředkviček, paprika

Dopolední svačina: Tvarohový koláč s borůvkami

Oběd: Tagliatelle s hříbkovou omáčkou, salát

Odpolední svačina: Mrkvová pomazánka s medvědím česnekem, kaiserka, zelenina

Večeře: Rýžový nákyp s brokolicí

tvarohový koláč s borůvkami

Neděle

Snídaně: Pohankovo-dýňová granola, mléko, kousky ovoce

Dopolední svačina: Avokádové smoothie se zázvorem

Oběd: Cuketové nudle s tahini omáčkou

Odpolední svačina: Pomazánka z černé ředkve, bezlepkové pečivo, paprika

Večeře: Krůtí kousky na kurkumě s cizrnou

cuketové nudle s tahini omáčkou
Baví vás žít zdravě? Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout.
Upozornění na nové články, jídelníčky a recepty posíláme 3x týdně (po, st, pá). Z odběru novinek se můžete kdykoli odhlásit.
Tereza Pechová

Tereza Pechová

Vždy jsem tíhla k dobrému jídlu a trávení času v přírodě při nejrůznějších sportovních aktivitách. Právě zájem o zdravý životní styl a zjištění, na kolik je naše zdraví ovlivněno tím co jíme, mě přivedlo k absolvování oboru Nutriční terapie.

Share via
Send this to a friend