BezHladovění.cz

RECEPT: Zapečené zeleninové párty jednohubky

Večírky a oslavy všeho druhu k létu neodmyslitelně patří. Také plánujete „zapařit“ a čeká vás role hostitele? S netradičními jednohubkami ohromíte i nejnáročnější hosty.

Kdo netradiční jednohubky ocení?

  • Celiaci a jiní lidé na bezlepkové dietě
  • Milovníci veganské a vegetariánské stravy
  • Všichni, kdo chtějí jíst zdravě a přitom si pochutnat

Párty jednohubky s brokolicí a cherry rajčátky

Ingredience:

  • Hrnek pohankové mouky
  • Hrnek rostlinného mléka
  • Lžíce chia semínek
  • Lžička kypřicího prášku do pečiva s vinným kamenem
  • Lžička jablečného octa
  • Špetka himalájské soli
  • Lžíce tahini pasty
  • Pár růžiček brokolice
  • Hrst cherry rajčátek
  • ½ lžičky chilli vloček
 

Zjistěte za pár vteřin, zda máte na svou výšku optimální váhu

Jsem . Je mi let.

Vážím kg. Měřím cm.


Postup:

  1. Mouku, semínka, kypřicí prášek a sůl promíchejte.
  2. K suchým ingrediencím přilijte mokré.
  3. Vše spojte v těsto tekuté konzistence.
  4. Základ jednohubek opékejte nasucho na nepřilnavé pánvi z obou stran.
  5. Rajčátka omyjte a pokrájejte na měsíčky.
  6. Brokolici očistěte a růžičky rozkrojte napůl.
  7. Upečený základ potřete tahini pastou, ozdobte brokolicí, rajčátky a posypte chilli.
  8. Jednohubky dejte zapéct do předehřáté trouby na 190 °C na 10 až 15 minut dokřupava.
  9. Podávejte je teplé.

Počet porcí: 5

Doba přípravy: 30 minut

TIP: Námi vybrané druhy zeleniny můžete vyměnit za jiné, vámi oblíbené.

Přejeme vydařenou párty!

TIP: Nechcete mít všechny kousky stejné?Část upečte na sucho a namažte na ně naše výborné pomazánky na jednohubky.

Baví vás žít zdravě? Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout.
Upozornění na nové články, jídelníčky a recepty posíláme 3x týdně (po, st, pá). Z odběru novinek se můžete kdykoli odhlásit.
Mgr. Andrea Hrečková

Mgr. Andrea Hrečková

Nejsem kuchařka ani fotografka. Přesto vařím, peču a fotím s láskou a nadšením pro věc. Také věřím ve zdravotní benefity rostlinné stravy v její nejpřirozenější podobě. Mé recepty jsou čistě veganské, někdy raw i bezlepkové, vždy ale plné vitamínů, minerálů, zdravých tuků, komplexních sacharidů a plnohodnotných bílkovin.

Share via
Send this to a friend