BezHladovění.cz

RECEPT: Pečené květákové placičky s minimem kalorií

Nevzdávejte se tradičních českých jídel ani při dietě. Připravte si květákové placky. Jsou zdravé, s vyšším obsahem bílkovin a nižším podílem sacharidů. Ani tuku příliš nemají.

Fit květákové placky

Ingredience:

Postup:

  1. Lněná semínka zalijte vodou a odložte stranou alespoň na 2 hodiny.
  2. Květák rozeberte na jednotlivé růžičky a krátce povařte na páře.
  3. Cibuli oloupejte, nakrájejte nadrobno a nechte ji na trošce vody zesklovatět.
  4. Koriandr nasekejte najemno.
  5. Uvařený květák, cibuli, česnek, koriandr, lněný gel, olej, kmín, sůl, a pepř rozmixujte.
  6. Do rozmixované směsi přisypte mouku a vařečkou vyhněťte lepivé těsto.
  7. Z těsta, nejlépe mokrýma rukama, vytvarujte placky o stejné tloušťce a pokládejte je na plech vyložený pečicím papírem.
  8. Placky pečte v předehřáté troubě na 190 °C cca 20 až 30 minut do zezlátnutí. Uprostřed pečení je otočte.

Přejeme dobrou chuť!

TIP: Ochutnejte také zdravé cuketové a dýňové placičky.

RECEPT: Pečené květákové placičky s minimem kalorií
5 (100%) 2 hlasů

Redakce

Redakce

Každý den vám přinášíme novinky a zajímavosti ze světa zdravého životního stylu a hubnutí.