Bezhladoveni.cz

Analýza jídelníčku

Jak to probíhá

  1. Rozhodnete se, že chcete něco udělat pro sebe a své zdraví.
  2. Vyplníte a zaplatíte objednávku.
  3. Na vaši adresu vám pošleme měřící set, včetně jednoduchého návodu.
  4. Pět po sobě jdoucích dní (včetně víkendu) si budete zapisovat vše, co sníte a vypijete.
  5. Na email vám pošleme dotazník, abychom zjistili, jaké jsou vaše cíle a jak vypadá váš životní styl. Do dotazníku vyplníte jídelníček za 5 dní, který jste si zapsali.
  6. Dotazník vyhodnotí nutriční terapeutka.
  7. Získáte 10 stránkovou zprávu (PDF) s komentářem nutriční terapeutky k jednotlivým dnům a závěrečné doporučení, abyste vašich cílů dosáhli co nejrychleji.

Měřící set, který od nás dostanete. Kaliperační kleště, metr pro měření obvodu těla a návod.

Co všechno se o sobě dozvíte?


Ukázka zprávy od nutriční terapeutky, kterou dostanete.

Body Mass Index (BMI)

Posouzení vaší hmotnosti vzhledem k vaší výšce na základě vzorce Body Mass Index.

Tepová frekvence pro spalování tuků

Ke spalování tukových zásob dochází při cca 55 % až 65 % maxima vaší tepové frekvence. Budete vědět, v jakém rozmezí tepové frekvence byste se měli při sportu pohybovat, abyste spalovali tuky.

Bazální metabolismus

Chcete-li hubnout, přibírat, nebo si „jen“ udržet stávající váhu, měli byste aspoň orientačně znát, kolik kalorií vaše tělo denně minimálně spotřebuje na svůj základní chod.

Typ postavy

Dozvíte se, jestli máte postavu typu jablka nebo hrušky. Jablka mají větší sklon k ukládání rizikového množství viscerálního tuku.

Rizikový viscerální tuk

Na základě obvodu pasu zjistíte, zda můžete mít rizikový viscerální tuk. Nadměrné množství tuku mezi orgány může být pro tělo nebezpečné – zvyšuje riziko vysokého krevního tlaku, cukrovky, infarktu, mrtvice, Alzheimerovy choroby a dalších vážných onemocnění.

Pitný režim

Dostatečný pitný režim podporuje látkovou výměnu a další tělesné pochody. Přispívá k hubnutí i k udržení zdravé váhy. Zjistíte, jaký objem tekutin byste měli denně přijmout.

Vláknina

Vláknina zvyšuje pocit sytosti, pomáhá hlídat zdravou hladinu cholesterolu, zbavovat se těla odpadních látek a podporuje peristaltiku střev. Dozvíte se, kolik gramů vlákniny byste měli denně přijmout.

Zdravá váha podle výšky

Zjistíte, zda máte podle amerického Národního institutu zdraví na svou výšku optimální váhu.

Odhad času pro splnění vašeho cíle

Pokud je vaším cílem zhubnout nebo zdravě přibrat, dáme vám orientační časový odhad, kdy můžete dosáhnout vaší vysněné váhy.

Analýza vašeho jídelníčku

Stěžejní část zprávy. Nutriční terapeutka projde vámi zaznamenaný jídelníček den po dni a jednotlivé dny okomentuje. Vyzdvihne, co děláte správně. Odhalí chyby, kterých se dopouštíte a můžou vám bránit v dosažení vašeho cíle (hubnutí, přibírání, atd).

Nutriční terapeutka vám dá konkrétní doporučení, jak se chybám vyhnout a dosáhnout vašeho cíle rychleji.

Kdo je nutriční terapeut? Nutriční terapeut je odborník na výživu, který vystudoval vyšší odbornou zdravotnickou školu v oboru Diplomovaný nutriční terapeut nebo bakalářský program Nutriční terapeut na lékařské fakultě. Má za sebou několik let studia i praxe.

Kdo jídelníčky vyhodnocuje?

Bc. et Bc. Hedvika Hejduková

Vystudovala jsem Nutriční terapii na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy a Výživové poradenství a sportovní diagnostiku na Vysoké škole tělesné výchovy a sportu PALESTRA.

Přečtěte si rozhovor s Hedvikou u nás v magazínu

Analýza jídelníčku stojí jen 899 Kč a v rámci ní získáte:

  • Měřící set (kaliperační kleště a metr pro měření tělesných partií)
  • Analýzu vašeho jídelníčku nutriční terapeutkou
  • Informace o vašem těle, které byste měli znát na začátku vaší cesty za vysněnou postavou
[wpforms id=”54579″ title=”false”]