Kalkulátor přibírání na váze

Spočítejte si, kolik musíte denně přijmout kalorií, abyste získali svaly a přibrali na váze.

„Můžu sníst cokoli a stejně nepřiberu!“ slýcháme pořád, a přesto naši klienti přibírají. Přečtěte si, jak vám můžeme pomoci ->

Je mi Toto je povinná položka. Vyplňte prosím celé číslo. let
Jsem Žena Muž
Má váha je Toto je povinná položka. Vyplňte prosím celé číslo. kg
Má výška je Toto je povinná položka. Vyplňte prosím celé číslo. cm
Počet jídel za den
?

Zaškrtněte, pokud jste od přírody extrémně hubení a máte problémy s přibíráním na váze, ať už sníte cokoli.

Kalkulačka počítá s fyzickou zátěží 3 silových tréninků týdně a lehkým nebo žádným kardio cvičením.
Výsledky měření
Doporučený denní příjem kalorií {{calorie|number:0}} cal
Sacharidy Bílkoviny Tuky*
Počet gramů denně {{results.carbs|number:0}} g {{results.protein|number:0}} g {{results.fats|number:0}} g
Počet gramů v jednom jídle {{results.carbs/meals|number:1}} g {{results.protein/meals|number:1}} g {{results.fats/meals|number:1}} g
Pomohla Vám kalkulačka?
Podělte se o ni s přáteli.
* Podle základních principů zdravé výživy by měla být jen 1/3 tuků tvořena nasycenými tuky.

Výsledek slouží pouze k orientačním účelům. Nejde jen o zvýšení kalorií. Zároveň se musíte věnovat i silovému tréninku, abyste přibírali svalstvo. V opačném případě by se většina kalorií přeměnila na tuky.


Chcete konečně přestat slýchat,
že jste moc hubení?

Objednejte se na konzultaci do jedné ze 66 poboček Světa zdraví.

Za akční cenu 200 Kč nyní získáte:

  • Vzorový jídelníček pro kontrolu ideální váhy
  • Komplexní diagnostiku na lékařsky certifikovaném přístroji
  • Osobní doporučení vytvořená na míru
  • Motivaci nezbytnou pro úspěšné přibírání

Chci se objednat na úvodní konzultaci

Jak kalkulačka funguje?

Kalkulačka spočítá váš denní příjem kalorií pro udržení váhy a toto číslo navýší o 20%. Ve speciálním případě i o 40%. Speciální navýšení je určené pro osoby, které mají výrazné problémy s přibíráním. Jsou to lidé, kteří ať už sní cokoli, nepřiberou ani gram. Speciální navýšení vyzkoušejte až v případě, kdy neuspějete s 20%.

Existuje mnoho názorů na to, které typy živin jsou ideální pro přibírání. Většina odborníků se shoduje na tom, že při silovém tréninku je důležité navýšit hlavně příjem bílkovin. Proto se kalkulačka snaží vypočítat optimální skladbu živin na základě těchto pravidel:

  • 2,42 gramů bílkovin na 1 kilogram lidské váhy
  • 30% denní příjmu kalorií pochází z tuků
  • Zbytek je tvořen sacharidy

Jak přibrat na váze?

Musíte přijímat více kalorií, než tomu bylo do teď.

To, jestli přiberete nebo ne, záleží na několika faktorech. Mezi ty nejdůležitější patří rychlost vašeho metabolismu a stupeň fyzické aktivity. Musíte jíst. Hodně. Jezte proto 5 krát až 6 krát denně. Je ovšem nutné, abyste jedli jen kvalitní potraviny.

Dočasně omezte aerobní cvičení.

Zapisujte si, kolik kalorií denně přijmete. Jednou týdně se zvažte. Pokud neuvidíte žádný rozdíl, zvyšte příjem kalorií. Celý proces opakujte do té doby, dokud nezjistíte, že přibíráte na váze. Pokud se vaše hmotnost zvýší, přepočítejte si na kalkulačce nové hodnoty.

Jak celý proces přibírání urychlit?

Každý člověk je unikátní a potřebuje proto individuální přístup. Pokud se vám nedaří přibrat po delší dobu, je lepší se obrátit na odborníka. Ušetříte si tak nejen čas, ale hlavně vaše zdraví, které máte jen jedno.

Specialista vás zváží na speciální váze, která vám řekne, kolik máte v těle svalů, vody a kolik tuku. Dostanete rady, které jsou šité na míru přímo vašemu tělu a vašemu životnímu stylu. Budete vědět, které potraviny jsou kvalitní a zároveň ideální pro přibírání. Odborník vás naučí, jak správně jíst. I potom, co přestanete chodit na konzultace, budete sami schopní si váhu udržet.

Vyzkoušejte i naše další kalkulačky…

I po skončení mého společného programu s Vámi se mi stále daří váhu udržovat i pomaličku snižovat a cítím se velmi dobře. (Lenka)