Denní příjem kalorií

Víte, kolik máte denně přijmout bílkovin, sacharidů a tuků? Na tuto otázku vám dá odpověď naše kalkulačka.

Stačí jen zadat počet kalorií, kolik chcete denně přijmout. Vybrat poměr živin jedné z nejznámějších diet nebo si vytvořit vlastní poměr. Dále zvolte, kolik sníte za den jídel. Kalkulačka vám přesně řekne, kolik gramů jednotlivých živin byste měli přijmout v jednom jídle a za celý den.

Je mi Toto je povinná položka. Vyplňte prosím celé číslo. let
Jsem Žena Muž
Denně celkově přijmu Toto je povinná položka. Vyplňte prosím celé číslo. kalorií (vypočítat)
Nejběžnější poměry živin
Podíl sacharidů Toto je povinná položka. Vyplňte prosím celé číslo. %
Podíl bílkovin Toto je povinná položka. Vyplňte prosím celé číslo. %
Podíl tuků Toto je povinná položka. Vyplňte prosím celé číslo. %
Součet podílů je musí být roven 100 %, ale je {{ratiosSum}} %.
Počet jídel za den
Výsledky měření
Sacharidy Bílkoviny Tuky
Počet gramů denně {{results.gramms.carbs|number:0}} g {{results.gramms.protein|number:0}} g {{results.gramms.fats|number:0}} g
Počet gramů v jednom jídle {{results.gramms.carbs/meals|number:1}} g {{results.gramms.protein/meals|number:1}} g {{results.gramms.fats/meals|number:1}} g
Počet kalorií denně {{results.calorie.carbs|number:0}} cal {{results.calorie.protein|number:0}} cal {{results.calorie.fats|number:0}} cal
Počet kalorií v jednom jídle {{results.calorie.carbs/meals|number:0}} cal {{results.calorie.protein/meals|number:0}} cal {{results.calorie.fats/meals|number:0}} cal
Pomohla Vám kalkulačka?
Podělte se o ni s přáteli.

Výsledek slouží pouze k orientačním účelům. Kalkulačka vám převede denní příjem kalorií, který si můžete spočítat pomocí této kalkulačky, na bílkoviny, sacharidy a tuky. Na výběr je několik poměrů, které jsou doporučovány známými dietami. Navíc, si můžete do kalkulačky zadat poměr vlastní. Nezapomeňte, že součet všech poměrů se musí rovnat 100%.

K čemu jsou výsledky dobré?

Budete mít přehled o tom, kolik potřebujete do vašeho těla dostat bílkovin, sacharidů a tuků. Když půjdete nakupovat, můžete se orientovat podle štítků, které jsou uvedené na potravinách. Vybírat skladbu potravin tak, abyste dané poměry naplnili.

Dáte-li si například v McDonaldu Big Mac s hranolkami, tak při příjmu 2000 kalorií denně, sníte tolik tuků, že vám to vystačí na celý den.

Vyzkoušejte i naše další kalkulačky…

Po třech měsících, když jsem byla na poslední kontrole, jsem měla dole asi 15kilo a -11cm přes boky a bříško. (Jana, 29 let)