BezHladovění.cz

Čím zapít snídani při hubnutí? 5 zdravých nápojů

Rozhodli jste se víc pít? Začněte hned od rána. Zapijte snídani některým z těchto zdravých nápojů. Tabu při hubnutí nejsou káva ani čaj!

Voda je základ

Nejlepší, co můžete pro své tělo ráno udělat, je dát si pořádnou dávku čisté vody. Organismus je po celé noci dehydratovaný. Čistá voda bez bublinek představuje nejlepší způsob, jak to napravit. Pokud vám samotná nejede, přidejte pár kapek čerstvě vymačkaného citronu nebo pomeranče. Přihodit můžete i pár plátků nakrájené okurky nebo máty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ
Voda je pro hubnutí důležitější, než jste mysleli

Čaj: Zelený, černý, ovocný, matcha…

Dalším ideálním nápojem pro start dne je čaj. Je jen na vás, který zvolíte. Skvělou volbou je odvar z čerstvých surovin, jako je třeba máta či zázvor. Dopřejte si ho nejlépe bez cukru. Čaje se perfektně hodí pro chladná zimní rána, takže pokud vás nic nedokáže v tomto období dostat z postele, zkuste si udělat ranní tradici právě s hrnkem horkého čaje.

TIP: Zakápněte čaj citrónem pro příjemnější chuť a zahnání bacilů. Pokud už chřipka propukla, zkuste těchto 5 teplých domácích nápojů.

Ovocné smoothie

Smoothie je ideální pro ty, kteří nestíhají ani snídani. Pokud máte ráno naspěch, můžete vyřešit dvě mouchy jednou ranou. Pořiďte si smoothie mixér a naházejte do něj ovoce dle chuti. Skvěle se hodí například banán či jahody. Přidat můžete i nějakou zeleninu anebo si udělat jogurtový či mléčný nápoj, čímž povýšíte smoothie na víceméně plnohodnotnou snídani.

ovocné smoothie

PŘEČTĚTE SI TAKÉ
26 smoothie receptů na každý den!

Káva? Rozhodně ano!

Nedokážete si ráno představit bez dobrého šálku kávy? Máme pro vás dobrou zprávu. Někteří lidé si myslí, že káva není zdravá, pravdou je však opak. Pravidelným pitím kávy můžete snížit riziko vzniku Alzheimerovy choroby. Navíc káva zlepšuje soustředění a zvyšuje bdělost, čímž zlepšuje váš psychický výkon. I zde je třeba myslet na přiměřenou míru.

Pokud bychom pili kávy přespříliš a k tomu zařazovali ještě další nápoje s obsahem kofeinu, mohli bychom si ublížit. Káva navíc působí močopudně, a tak si ke každému šálku dopřejte i sklenici vody.

Neberte kávu jako součást pitného režimu, ale spíše doplněk. Poslední věcí, kterou je třeba u kávy zmínit, je fakt, že bychom si ji měli dopřávat bez cukru a smetany. Pokud si kávu zakápnete trochou mléka, jistě to nebude vadit ani při dietě, ale dejte si pozor, abyste místo kávy nepili spíše vydatný dezert.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ
Káva a hubnutí: Pomáhá při spalování tuků a zlepšuje náladu

Fresh juice

Po ránu vás pěkně nastartuje i čerstvě vymačkané ovoce v podobě fresh džusu. Zkuste třeba pomerančový, zakápnutý trochou limetky či zázvoru. Doplníte potřebné vitaminy a navíc si pochutnáte. I zde však myslete na to, že i džusy se spíše než do pitného režimu počítají ke stravě.

Nepodceňujte pitný režim a začněte každý den pořádnou dávkou tekutin. Tělo se vám mnohonásobně odvděčí.

Baví vás žít zdravě? Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout.
Upozornění na nové články, jídelníčky a recepty posíláme 3x týdně (po, st, pá). Z odběru novinek se můžete kdykoli odhlásit.
Mgr. Sandra Figalová

Mgr. Sandra Figalová

Zdravý životní styl je mojí zálibou už delší dobu, kromě studia oboru Nutriční terapie na 1. lékařské fakultě se o výživu a sport zajímám i ve volném čase. Zastávám přístup, že každý jsme trochu jiný a máme jiné individuální potřeby, na které bychom měli brát vždy ohled.

Share via
Send this to a friend