Denní deficit kalorií

Blíží se ples, svatba nebo jiná významná událost, kvůli které potřebujete shodit pár kil, abyste se vešla do šatů? S naší kalkulačkou si můžete jednoduše spočítat, o kolik musíte denně omezit příjem kalorií, abyste se dostala na svou vytouženou váhu včas.

Do kalkulačky napište vaší stávající váhu. Následně váhu, které byste chtěla docílit. A vyberte datum, do kdy potřebujete zhubnout.

Je mi Toto je povinná položka. Vyplňte prosím celé číslo. let
Jsem Žena Muž
Má váha je Toto je povinná položka. Vyplňte prosím celé číslo. kg
Chci vážit Toto je povinná položka. Vyplňte prosím celé číslo. Hodnota „Chci vážit“ musí být nižší než {{weight|number:0}} kg kg
Kdy? Toto je povinná položka.
Výsledky měření
Abyste zhubli {{weight-targetWeight|number:0}} kg do {{date}},
musíte snížit váš denní příjem kalorií o
{{result|number:0}} cal
Pomohla Vám kalkulačka?
Podělte se o ni s přáteli.

Výsledek slouží pouze k orientačním účelům. Kalkulačka předpokládá, že celková váha, kterou chcete shodit, je tvořená výhradně tuky. Ve skutečnosti však při hubnutí ztrácíte i vodu a svalovou hmotu.

Navíc, pokud při hubnutí cvičíte, spalujete tuky a budujete svalovou hmotu. S přibývajícím objemem svalů se vám zrychluje metabolismus. Tuky spalujete ještě rychleji. Což je samozřejmě ideální stav. Nicméně musíte počítat s tím, že svaly váží více než tuky. Takže ačkoli hubnete a vaše postava vypadá daleko lépe, na váze může svítit stále stejné číslo.

Chci zhubnout hodně a v krátkém čase…

Pokud chcete zhubnout větší množství kilogramů za krátký čas, objednejte se raději na konzultaci k odborníkovi. Vyvarujete se zdravotního rizika a ušetříte si mnoho starostí a stresu.

Při hubnutí pod dohledem specialisty budete přesně vědět, zda shazujete tuky, vodu nebo svalovou hmotu. Budete mít zároveň jistotu, že se vám zhubnout opravdu podaří.

Rozhodnete-li se hubnout na vlastní pěst, nezapomeňte na následující:

  • Neomezujte svůj denní příjem kalorií o více než 1000 kalorií.
  • Pokud jste žena, váš denní příjem kalorií by neměl klesnout pod 1200 kalorií.
  • Pokud jste muž, váš denní příjem kalorií by neměl klesnout pod 1800 kalorií.
  • Nesnažte se zhubnout více než 1,5 kilogramů za týden.
  • Pro optimální úbytek váhy snižte svůj denní příjem kalorií o 15 až 20 procent. Váš denní příjem kalorií si můžete spočítat pomocí naší kalkulačky.

Vyzkoušejte i naše další kalkulačky…

I po skončení mého společného programu s Vámi se mi stále daří váhu udržovat i pomaličku snižovat a cítím se velmi dobře. (Lenka)